سوم خرداد نماد واقعی وحدت نیروهای مسلح در خلق حماسه ای ماندگار است

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۸:۴۵:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۲۳۰۸
سوم خرداد نماد واقعی وحدت نیروهای مسلح در خلق حماسه ای ماندگار است
فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر نماد واقعی وحدت نیروهای مسلح در خلق حماسه ای بزرگ و به یادماندنی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح صبح روز سه شنبه با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، امیر محمد شفیعی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی،سردار آتانی فرمانده سپاه، سردار ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی، کاظمی فرماندار، محمد قاسمی دادستان و جمعی از مسئولان در محل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

امیر محمد شفیعی در این مراسم اظهارداشت: دفاع مقدس دورانی افتخار آمیز در خلق حماسه هایی به یادماندنی است که بدون تردید روز سوم خرداد با عملیات بیت المقدس نقطه درخشان آن است.

image_2022_5_24-9_12_1_479_ysT

وی بیان کرد: آزادسازی خرمشهر در تاریخ دفاع مقدس یک روز ماندگار است که موجب تقویت اعتماد به نفس و روحیه شجاعت در میان رزمندگان شد و این حماسه می تواند الگوی ایستادگی و شجاعت رزمندگان در خلق حماسه ای بزرگ در ادامه مسیر باشد.

فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین یادآورشد: ایران اسلامی با تجربه ارزشمند دفاع مقدس امروز قویتر و با صلابت تر از گذشته تحت لوای فرمانده کل قوا در آمادگی کامل است تا با افتخار از سرحدات کشور و مرزهای میهن اسلامی صیانت و دفاع کند.

image_2022_5_24-9_12_56_957_Ao7

امیر محمد شفیعی یادآورشد: سوم خرداد نماد وحدت نیروهای مسلح در خلق حماسه ای بزرگ است و ضمن گرامیداشت این روز بزرگ با انتقال تجارب ارزشمند آن به نسل جوان از الگوهای عملی برای ادامه مسیر استفاده خواهیم کرد.

image_2022_5_24-9_12_38_704_kKU

در ادامه از تعدادی از خانواده شهدای نیروهای مسلح تجلیل شد.

image_2022_5_24-9_12_21_779_iwK

به دلیل آلودگی شدید هوا در استان قزوین، این مراسم بدون رژه نیروهای مسلح و در کوتاهترین زمان برگزار شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز