اعلایی: ادارات حراست با اشراف کامل بر مسائل به تحقق برنامه های دولت کمک کنند

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۳:۴۴
کد خبر: ۱۳۳۲۷۸۶
اعلایی: ادارات حراست با اشراف کامل بر مسائل به تحقق برنامه های دولت کمک کنند
استاندار قزوین گفت: مدیران حراست در دستگاههای اجرایی بایستی با اشراف کامل اطلاعاتی بر مسائل به تحقق برنامه های دولت کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست استانداری قزوین اظهار داشت: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر یکی از نشانه های پرافتخار پیروزی و مقاومت مردم ایران در برابر فشارها و هجمه های قدرت‌های جهانی است و در این روز عزت، خواست و اراده مردم یکبار دیگر به رخ جهانیان کشیده شد.

وی افزود: در ایامی که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، مردم و نظام از امکانات خیلی مناسبی برخوردار نبودند، حماسه های عظیم و افتخار آفرینی در هشت سال دوران دفاع مقدس رقم خورد که حاصل اراده و خواست ملت ایران است.

اعلایی یادآورشد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و شرایط به گونه ای است که خواب آشفته دشمنان علیه ملت ایران به رویاهای باطل و آرزوهای محال تبدیل خواهد شد.

استاندار قزوین با اشاره به شهادت شهید صیادخدایی در روزهای اخیر اظهارداشت: صیاد خدایی نماد دفاع از ایران و اسلام در مرزهای اعتقادی بود و این ترور نشان می دهد دشمنان در مقابل ما مستاصل شده و در جبهه باطل پیش رفته اند و شکست خواهنذ خورد.

اعلایی گفت: هنوز حربه دشمن در مقابله با ایران مقتدر فقط ترور کور و ناجوانمردانه است که ضعف و خباثت آنها را نشان می دهد.

وی بیان کرد: بخش عمده ای از انتظارات مردم از دولت وظایفی است که حراست برعهده دارد زیرا دولت با شعار سالم سازی و مردمی سازی حاکمیت بر سر کار آمده و اراده و خواست مردم به حداقل رسیدن عوامل منفی در دستگاه های اجرایی و تعالی حکمرانی است که تحقق این موضوع به اشراف حراست و کمک و اعمال حاکمیت توسط این نهاد نیاز دارد.

استاندار قزوین اضافه کرد: دولت برای اصلاح امور بر سرکار آمده و در این مسیر ذره ای تعارف ندارد، لذا در این دوره کار مدیران سنگین و بسیار مهم است و حراست نیز رسالت سنگینی دارد.

اعلایی اظهارداشت: از مجموعه همکاران حراست انتظار می رود اشراف و تسلط کامل در مسال را داشته باشند و فعالیت ها و اقدمات خود را روز به روز ارتقاء دهند.

وی گفت: انتظار از حراست در مجموعه های اداری بالاست چرا که آنها از درون دستگاه هستند و فضا و افراد را به خوبی می شناسند و موضوعات را می توانند با دقت نظر بیشتری دنبال کنند.

در ادامه گلدوزها به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری معرفی شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز