حادثه تیراندازی در محمدیه خصومت شخصی بوده است

۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۶:۵۶
کد خبر: ۱۳۳۴۵۱۹
حادثه تیراندازی در محمدیه خصومت شخصی بوده است
دادستان عمومی و انقلاب محمدیه گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده، انگیزه حادثه تیراندازی و کشته شدن دو نفر در این شهر خصومت شخصی بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ مصطفی کرمی راد در تشریح این حادثه گفت: روز گذشته و بر اساس مشاهدات عینی در یکی از معابر شهر محمدیه یک دستگاه موتور سیکلت با دو نفر راکب و سرنشین و با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری کرده و متواری می شوند که در این حادثه 2 نفر به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه به قتل می رسند.

وی افزود: با اعلام وقوع حادثه بسرعت مسئولان قضایی و عوامل انتظامی در محل وقوع جرم حاضر شده و در بررسی صحنه جرم و خودروی مقتولین تعداد یک قبضه سلاح گرم و یک عدد اسلحه (پلاستیکی) کشف شد.

این مقام قضایی یادآورشد: بر اساس اخبار و اطلاعات به دست آمده و اقدامات انجام شده، انگیزه این حادثه خصومت و عداوت شخصی بوده و شناسایی قاتلین به صورت ویژه در دستور کار مقامات قضایی و انتظامی قرار دارد و تمامی دستورات قضایی لازم نیز در این زمینه صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب محمدیه خاطرنشان کرد: پرونده قضایی این حادثه به صورت ویژه تحت رسیدگی و در مرحله تحقیقات قرار دارد و سایر جزییات حادثه و روند رسیدگی از طریق روابط عمومی دادگستری استان قزوین به اطلاع عموم و رسانه ها خواهد رسید و توصیه می شود در این خصوص از اظهار نظرهای خلاف واقع پرهیز شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز