رتبه قزوین در تسهیلات سرمایه در گردش بخش کشاورزی ۵۵ درصد رشد کرد

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۳۳۸۵۱۴
رتبه قزوین در تسهیلات سرمایه در گردش بخش کشاورزی ۵۵ درصد رشد کرد
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: رتبه این استان در حوزه ثبت نام و معرفی تولیدکنندگان دام، طیور و آبزی پروران برای تسهیلات سرمایه در گردش ۵۵ درصد رشد کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا افلاطونی روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار کرد: رتبه استان قزوین تا هفته‌های گذشته ۲۷ کشوری بود که اکنون با این میزان رشد به رتبه ۱۲ رسیده است. 

وی در خصوص آمار ثبت نام بهره برداران دام، طیور و آبزی پروران برای تسهیلات سرمایه در گردش اظهار داشت: از ابتدای خرداد ماه جاری تاکنون پنج هزار و ۷۴۵ بهره‌بردار در سامانه ثبت نام کرده‌اند و ۲ هزار و ۶۷۳ متقاضی نیز به بانک‌ کشاورزی معرفی شده‌اند. 

افلاطونی بیان داشت: این تسهیلات با بهره کم با هدف خرید نهاده و تدوام تولید و افزایش اشتغال به تولیدکنندگان دام و طیور و آبزی پروران استان اعطا می‌شود که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد. 

این مسؤول در ادامه به خرید گندم و کلزا از سوی ۲۰ مرکز خرید در استان اشاره کرد و گفت: مهم ترین مسئله‌ای که در این رابطه برای جهاد کشاورزی اولویت دارد، پرداخت به موقع پول گندمکاران و کلزاکاران است که برای تسهیل آن تمهیدات لازم اتخاذ شده است. 

افلاطونی در رابطه با هفته جهاد کشاورزی یادآور شد: جهاد کشاورزی که از ابتدا به فرمان متبرک امام راحل (ره) تاسیس شد، با تقدیم شهدا و ایثارگران هم اکنون نیز حافظ مرز و بوم کشور و جبهه اقتصادی است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز