نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش در قزوین برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۳:۳۲
کد خبر: ۱۳۴۲۸۵۸
نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش در قزوین برگزار می شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از 6 تیر ماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ احمد خورگامی در این باره اظهارداشت: فرش اصیل دستباف ایرانی، در اقصی نقاط جهان به قدری درخشندگی دارد که همگان به آن اذعان دارند و ما وظیفه داریم در معرفی و صیانت از این هنر ملی و ارزشمند تلاش کنیم.

خورگامی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های تخصصی نقش مهمی در معرفی توانمندی های تولیدکنندگان و دست اندرکاران حوزه فرش دستباف دارد و بستر مناسبی را برای نمایش آفرینش زیباترین، جذاب ترین و ارزشمندترین دست بافته های زنان و مردان هنرمند ایرانی فراهم می کند.

وی افزود: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ 6 لغایت 10 تیر ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

13951125000134_Test_PhotoJ

خورگامی یادآورشد: بیش از 30 تولید کننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان های آذربایجان شرقی، قم،  زنجان، چهارمحال و بختیاری، قزوین و تهران محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم، گبه، گلیم، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری، فرش بختیاری و سایر اقلام در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین اظهارداشت: آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، ایجاد فضایی مناسب برای برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

N83008356-72504212

این مسئول گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدید شهروندان است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز