اعلایی: سالم سازی فضای مدیریتی استان قزوین با حضور مدیران جوان و متعهد محقق شده است

۱۴۰۱/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۱:۵۰
کد خبر: ۱۳۴۳۰۴۳
اعلایی: سالم سازی فضای مدیریتی استان قزوین با حضور مدیران جوان و متعهد محقق شده است
استاندار قزوین گفت: با حضور مدیران جوان و متعهد فضای سالم سازی و فساد ستیزی در مدیریت استان حاکم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی در یادواره شهدای بخش خرمدشت شهرستان تاکستان اظهار داشت: از ابتدای استقرار دولت سیزدهم، دولتمردان با مشکلات اساسی ناشی از کرونا و اقتصاد کشور مواجه شدند که باید برای برطرف شدن آن تدبیر می شد.

وی افزود: در این راستا، دولت به صورت همزمان مدیریت بیماری کرونا و اصلاح نظام اقتصادی کشور را در دستور کار قرار داد و در وهله نخست، حضور جدی شخص اول اجرایی کشور و همراهی مردم و تدبیر منجر به مدیریت بیماری کرونا شد. 

اعلایی گفت: مدیریت بیماری کرونا یک موفقیت برای دولت و یک اتفاق خوب برای مردم بود و نشان داد که با تدبیر و همراهی مردم و دولت مشکلات سریعتر برطرف خواهد شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم دولت، درمان بیماری بغرنج اقتصاد کشور بود که با شرایط پیچیده بین المللی در زمینه تأمین غذا همراه شد و اگر بدرستی مدیریت نمی شد در این زمینه هم با چالش های جدی تری روبرو می شدیم.

نماینده عالی دولت در استان یادآورشد: معمولا دولت ها در ماه های نخست وارد امور پیچیده و سخت نمی شوند ولی چون عزم دولت این بود که حل مسائل و مشکلات به دور از غوغا سالاری و تبلیغ در مسیر درست قرار گیرد، دولت وارد اصلاح اقتصادی شد که تبعاتی هم در کوتاه مدت دارد ولی در میان مدت به طور قطع نتایج مطلوبی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: دولت با تورم بالایی کشور را در اختیار گرفته و امکان مهار سریع تورم وجود ندارد و باید با مدیریت و صبر این وضعیت در مسیر اصلاح قرار گیرد که در این زمینه دولت با تمام توان اقداماتی را آغاز کرده است.

استاندار قزوین گفت: اصلاح نظام یارانه‌ای کشور، اصلاح دخل و خرج دولت و استقراض نکردن از بانک مرکزی، پرداخت بدهی‌های دولت گذشته، اصلاح روند دریافت مالیات و مقابله با کسانی که فرار مالیاتی داشته اند از جمله مواردی هستند که دولت برای اصلاح نظام اقتصادی کشور انجام داده و در حال انجام آن است.

اعلایی اظهار داشت: رفت و آمدهای خارجی در این روزها و هفته های اخیر در شرایطی که برخی از کشورها به دنبال اخلال در اجرای برجام هستند نشان دهنده نگاه راهبردی در سیاست خارجی دولت است و به طور قطع دنیا متوجه این رویکرد جمهوری اسلامی است. 

وی افزود: فضای مدیریت دولت جدید در استان به دنبال طراحی فرآیندهایی در مسیر تعالی همه جانبه استان است و برای ورود به این مسیر باید به موضوعات به گونه دیگری نگاه کنیم و اجازه دهیم فکرهای نو و انسان های متخلق و خوش فکر وارد عرصه‌های خدمت شوند.

اعلایی گفت: امروز بسیاری از مدیران استان را نخبگان جوان، با تجربه و با انگیزه تشکیل می دهند و تلاش‌ این افراد به زودی دیده خواهد شد و مهمترین دستاورد آن سالم سازی و فساد ستیزی فضای مدیریتی استان است.

استاندار قزوین بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان ۱۲ برابر بودجه سالانه منابع اعتباری در اختیار استان قرار می گیرد و بسیار امیدواریم با هزینه کرد این اعتبارات که بخشی از آن مربوط به شهرستان تاکستان می شود، در مسیر توسعه استان اتفاقات خوبی رقم بخورد.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز