مدیریت چالش های پیش روی صنعت آب و برق در فصل تابستان در اولویت است

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۳۴۵۲۳۶
مدیریت چالش های پیش روی صنعت آب و برق در فصل تابستان در اولویت است
مدیر گروه مدیریت بحران دفتر مدیریت وزارت نیرو گفت: مدیریت چالش های صنعت آب و برق در فصل تابستان در اولویت برنامه های وزارت نیرو قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ علی رجبی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل صنعت آب و برق منطقه مرکزی شمال کشورکه روز چهارشنبه در شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد اظهارداشت: تلاش مدیران وزارت نیرو این است که مشکلات و چالش های پیش روی صنعت آب و برق را به درستی مدیریت و ساماندهی و چالش ها را به حداقل برسد.

وی افزود: برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق از سال 1396 توسط دفتر مدیریت بحران کشور برنامه ریزی شده و با تقسیم کشور به شش منطقه تقسیم شده که در هر یک از مناطق با توجه به مشارکت ها استان ها این جلسات تشکیل می شود.

رجبی بیان کرد: یکی از دستاوردهای نشست های منطقه ای مدیران صنعت اب و برق برگزاری مانورهای منطقه ای بود که نتایج موفقی به همراه داشته است.

این مسئول تصریح کرد: با طرح مسائل به صورت پیش فرض آنها در مانور تمرین می شود تا با آمادگی بیشتری بتوانیم حوادث احتمالی را مدیریت کنیم.

image_2022_6_29-21_19_21_151_s7D

مدیر گروه مدیریت بحران دفتر مدیریت وزارت نیرو خاطرنشان کرد: بسیاری از مدیران برق مناطق از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و امروز هم با همان روحیه و تلاش جهادی به مردم خدمت می کنند در حوزه خدمات رسانی در عرصه آب و برق خدمت رسانی می کنند و این رویکرد می تواند موفقیت های صنعت آب و برق را دوچندان کند.

وی با اشاره به شکل گیری کمیته های اطلاع رسانی در استان های کشورگفت: اطلاع رسانی به موقع رویدادهای صنعت آب و برق به مدیریت بهتر و به موقع امور منجر می شود و تاکید وزیر نیرو توجه به اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها و آمادگی برای پاسخگویی به مردم است.

رجبی اظهارداشت: در زمینه تخصیص اعتبارات برای پدافند غیر عامل اخیرا از طریق معاونت آب در حوزه مدیریت بحران درخواست کردیم و در سال 98 که قانون جدید مدیریت بحران ابلاغ شد، از معاونت برنامه ریزی فصل ویژه ای در بودجه سالانه وزارت نیرو پیش بینی و در مجمع نمایندگان مطرح شد تا در کمیته های اعتبارات پیش بینی های لازم برای سرفصل اعتبارات پدافند غیر عامل صورت گیرد. 

در این نشست مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ، علی خلجی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان و مسئولان پدافند غیر عامل دستگاهها نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز