تبادل نظر اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تویسرکان و محمود آباد نمونه

۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۸:۰۶:۲۷
کد خبر: ۱۳۴۵۲۹۰
تبادل نظر اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تویسرکان و محمود آباد نمونه
اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تویسرکان همدان و محمود آباد نمونه قزوین در نشستی تجربیات مدیریت شهری خود را تبادل کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در راستای افزایش بهره وری و استفاده از تجارب دیگر استانها و شهرداریها و نیز بررسی راهکارها برای حل معضلات مدیریت شهری، نشست هم اندیشی با حضور رئیس شورای اسلامی استان همدان به همراه اعضای شورا و شهردار تویسرکان در شهر محمودآباد نمونه برگزارشد.

در این نشست در خصوص تجارب اجرای طرح های عمرانی و شهری، داشته ها و نیز کاستی ها و مشکلات مدیریت شهری تبادل نظر شد.

محمد حسین پور شهردار تویسرکان  درادامه این نشست  یاد آور شد؛دفتر امور شهری  استانداری ها سنگ صبورشهرداری ها هستند و مهمترین حامی شهرداری ها و شوراهاست.

محمد حسین پور شهردار تویسرکان بیان کرد: استان قزوین در زمینه نخاله های ساختمانی خوب کار کرده و می تواند الگویی برای دیگر شهرداری ها باشد و ما هم از این تجربه و توانمندی در پیشبرد برنامه های شهری استفاده می کنیم.

حسین محمد ظاهری رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان نیز در این نشست ضمن قدرانی از میزبانی خوب  شهردار محمود آباد نمونه اظهارداشت: قزوین با داشتن بناهای تاریخی جایگاه ویژه ای دارد و سالها پایتخت بوده و سرای تاریخی سعدالسلطنه بازار زیبایی است که می تواند الگوی خوبی برای ما باشد تا این الگو را در تویسرکان هم پیاده کنیم.

image_2022_6_30-14_31_9_818_RKL

رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان یاد آورشد: تویسرکان با قدمت ۳ هزار ساله در دامنه کوه الوند و بام استان قرارگرفته که محل تدفین پیامبران بنی‌اسرائیل است.

وی گفت: برگزاری جشنواره‌های گردو، فرش دستباف و صنایع مبل و منبت از فعالیتهایی است که برای معرفی توانمندی‌های شهرستان تویسرکان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و گردشگری صورت گرفته و این شهر با داشتن ۵۵۰۰ هکتار باغ گردو توانسته عنوان پایتخت گردوی ایران را به خود اختصاص دهد.

مهدی بهشتی مقدم شهردار محمودآباد نمونه هم  گفت: رویکرد ما این است که با استفاده از تجارب موفق دیگر شهرها بتوانیم مشکلات شهر محمود آباد نمونه را سریعتر حل کنیم.

همچنین جلسه ای با حضور محسن اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در خصوص بازدید از طرح های عمران شهری و انتقال تجربه کارشناسی تبادل نظر شد.

محسن اسماعیلی در این نشست اظهارداشت: ایجاد فرصت های جدید در ارتباطات مدیران شهری مهیا می شود و با تداوم این نشست ها و سفر به مناطق مختلف می توان تجربه مفیدی برای اجرای طرحها کسب کرد.

ثثثث

وی اضافه کرد: با ایجاد بستر ارتباط تخصصی کارشناسان شهرهای مختلف می توانیم با بررسی مشکلات و نواقصی که در اجرای طرحهای دیگر استانها ایجاد شده در اجرای طرحها هزینه کمتری داشته باشیم.

اعضای شورای اسلامی شهر تویسرکان همچنین از برخی مناطق شهری و گردشگری قزوین بازدید کردند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز