درخشش قاریان لشکر ۱۶ زرهی قزوین در مسابقات نزاجا

۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۰۸:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۳۴۵۵۵۹
درخشش قاریان لشکر ۱۶ زرهی قزوین در مسابقات نزاجا
قاریان اعزامی از قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین در مسابقات قرآنی مرحله منطقه ای نزاجا خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت‌الاسلام رمضان آقاسیان، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌ های ارتش در منطقه قزوین در این باره گفت: شرکت کنندگان قرآنی قرارگاه عملیاتی لشکر۱۶ زرهی و تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین در مرحله منطقه‌ای (تهران) بیست و دومین دوره مسابقات قرآن خانواده‌ های کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش در بین یگان های مستقر در شهرهای تهران، قزوین، قم ، کاشان، پرندک، شهریار و آبیک خوش درخشیدند.

وی افزود: این مسابقات  در تاریخ  ۴ تا ۶ تیرماه به میزبانی مرکز آموزش ۰۱ تهران  با حضور۲۵۰ نفر در بخش همسران، دختران و پسران بالای ۱۴ سال و زیر ۱۴ سال برگزار شد که  متسابقین قرآنی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین حضور موفقی داشتند. 

image_2022_7_1-9_5_51_128_bmW

آقاسیان تصریح کرد: از تعداد ۲۰ نفر اعزامی به مسابقات، تعداد ۸ نفر توانستند با کسب امتیاز لازم مقام های اول تا سوم در رشته های مختلف را کسب کرده و به مرحله بعدی راه یابند.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه قزوین یادآورشد: این مسابقات همه ساله در ۴ مرحله برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی در سطح یگان‌هاست و در مرحله منطقه‌ای امسال مرکز آموزش ۰۱ تهران میزبان یگان‌های مستقر در شهرهای تهران، قزوین، قم، کاشان، پرندک، شهریار و آبیک بود و بعد از آن مرحله سراسری نزاجا و در پایان هم مسابقات سراسری ارتش است.

حجت‌الاسلام آقاسیان اظهارداشت: مرحله سراسری مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش در ۲۸ مردادماه در استراحتگاه شمال کشور و مرحله سراسری ارتش هم در شهریورماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز