اجرای طرح کنترل اضافه بار ناوگان حمل و نقل عمومی بار در قزوین آغاز شد

۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۶:۴۳
کد خبر: ۱۳۴۷۲۶۵
اجرای طرح کنترل اضافه بار ناوگان حمل و نقل عمومی بار در قزوین آغاز شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز اجرای طرح کنترل اضافه بار ناوگان حمل و نقل عمومی بار در استان با همکاری پاسگاه های پلیس راه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جواد حق‌لطفی در این باره اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار همزمان با سراسر کشور در قزوین آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی، افزایش ایمنی، کاهش تصادفات، کاهش میزان تخلفات ناشی از اضافه بار، عدم بر هم زدن تعادل وسایل نقلیه سنگین باری و عدم تخریب بستر راه ‌ها را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

حق‌لطفی ادامه داد: از دیگر اهداف طرح کنترل اضافه بار ناوگان حمل و نقل می‌توان به کنترل تخلفات اضافه بار در مقابل پاسگاه های پلس راه، فعال کردن گشت های مشترک سیار کنترل اضافه بار به ویژه در مسیرهای منتهی به معادن و دپوی مصالح ساختمانی اشاره کرد.

وی گفت:سالانه بخش زیادی از راه ها بر اثر حمل اضافه بار و تردد  بارهای غیر استاندارد از بین می رود که خسارت های سنگینی به کشور وارد می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:حمل بار بیش از ظرفیت مجاز علاوه بر تخریب جاده ها موجب افزایش میزان تصادفات می شود و استقرار بازرسان و تقویت کنترل و نظارت میزان حمل بار در راه ها و زیرساخت های نوین از جمله باسکول های پیشرفته از راه‌های کاهش میزان تخلفات اضافه تناژ است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز