هشت پلاک از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۸:۵۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۴۷۲۶۷
هشت پلاک از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هشت پلاک از اراضی استان قزوین به مساحت ۱۵ هزار و ۵۴۸ هکتار رفع تداخل شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ کمیسیون رفع تداخل اراضی استان روز سه شنبه با حضور رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، حسن غلامحسینی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان، مهدی رحماندوست سرپرست مدیریت امور اراضی، محسن قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و پرویز عبدی مشاور و جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد. 

رضا افلاطونی در این جلسه اظهارداشت: هشت پلاک از اراضی استان قزوین به مساحت ۱۵ هزار و ۵۴۸ هکتار روز سه‌شنبه در سازمان جهاد کشاورزی رفع تداخل شد. 

Capture

وی افزود: این پلاک‌ها شامل مناطق گشنه رود، جیرقلان، سعیدآباد، ایلدرجین، بهشتیان، توآباد، پناه آباد و باشگل مربوط به شهرستان‌ های قزوین، تاکستان، آبیک و آوج است که کارشناسی آنها به پایان رسیده و در این کمیسیون رفع تداخل شدند.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به تسریع در روند رفع تداخل اراضی استان که با دقت و کیفیت همراه شده خوشبختانه فرصت خوبی در انجام این کارها مهیا شده است. 

افلاطونی بیان کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی از سوی دستگاه‌های متولی فراهم شده و باید از این فرصت به نحو مطلوب و مقتضی در راستای تکمیل رفع تداخل استان بهره ببریم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز