طرح«روستا بازار» با کمک تعاونی ها در قزوین راه اندازی می شود

۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۰۷:۳۸:۴۰
کد خبر: ۱۳۵۱۳۷۵
طرح«روستا بازار» با کمک تعاونی ها در قزوین راه اندازی می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در صورت تامین زمین با مشارکت تعاونی ها طرح «روستا بازار» در چند نقطه شهر قزوین اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ رضلا افلاطونی در این باره اظهارداشت: برای تسهیل در تامین اقلام اساسی و حذف واسطه ها بزودی «روستا بازارها» در اتان قزوین راه اندازی شده و فعالیت خود را آغاز می کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای حمایت از تولید روستایی و حذف واسطه ها و نیز دسترسی آسان و ارزان مردم به محصولات کشاورزی سالم بزودی طرح«روستا بازار» با مشارکت تعاونی ها در قزوین اجرا می شود.

وی افزود: این طرح در صورت تامین زمین از سوی دستگاههای ذیربط قابل اجراست و امسال تصمیم داریم« روستا بازار» را در چند نقطه شهر به صورت دائمی راه اندازی کنیم.

image_2022_3_17-11_28_2_104_LVG

افلاطونی تصریح کرد: این روستا بازارها با مشارکت تعاونی ها فعالیت خواهد کرد و امکان تهیه محصولات کشاورزی سالم با قیمت ارزان و شرایط سهل تر مهیا می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآورشد: در صورتی که از اعتبارات عرصه توسعه خدمات روستایی و عشایر به اجرای این طرح کمک شود می توانیم در گام اول  در پنج نقطه شهر قزوین « روستا بازار» را فعال کنیم.

وی همکاری شهرداری را در اجرای این طرح ضروری دانست و یادآورشد: در صورت تخصیص زمین مناسب این طرح بزودی عملیاتی می شود و شهروندان می توانند از خدمات آن برخوردار شوند.

انتهای پیام

  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز