رشته تیر و کمان می تواند« برند» ورزشی شهرستان آبیک شود

۱۴۰۱/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۴:۵۸
کد خبر: ۱۳۵۲۵۱۶
رشته تیر و کمان می تواند« برند» ورزشی شهرستان آبیک شود
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت افزایش سرانه ورزشی و حمایت جدی از استعدادهای خوب منطقه، رشته تیر و کمان می تواند «برند» ورزشی شهرستان آبیک شود.

به گزارش خبرنگاراقتصادی برنا از قزوین؛ لطف ‌الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک با اشاره به لزوم اختصاص بودجه برای سرانه ورزشی در این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه سرانه ورزشی در شهرستان آبیک بسیار کم است و باید در راستای رفع محرومیت در این حوزه توجه بیشتری داشت.

وی بیان کرد: برای تکمیل ورزشگاه ثامن در آبیک بایستی اعتبار لازم اختصاص یابد تا با تکمیل آن بستر مناسبی برای ورزش جوانان مهیا شود زیرا توجه به ورزش می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی جلوگیری کند.

سیاهکلی گفت: خوشبختانه استعدادهای درخشانی در رشته های تیروکمان در شهرستان آبیک وجود دارد و هر شهری یک نمادی دارد و ورزش تیر و کمان نیز می‌تواند به یک برند کشوری شانخت شود و همانطوری که جویبار در رشته کشتی مطرح شده ورزشکاران آبیک نیز در یک رشته شاخص شوند.

این نماینده مجلس یادآورشد: برای برندسازی باید هزینه کرد و در این راستا از حمایت صنایع و شهرک‌های صنعتی نیز می توانید استفاده کنید و نمایندگان نیز آماده همکاری و حمایت هستند.

سیاهکلی با تأکید بر ضرورت افزایش سرانه درمان نیز اظهار داشت: بیمارستان شهدای آبیک کادر درمان خوبی دارد و با تجهیزات محدود توانسته رضایت مردم را جلب کند لذا لازم است با افزایش اعتبارات بیمارستان بتوان خدمات بهتری را به مردم آبیک ارائه کرد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مدیرانی که برای آب ‌رسانی به شهر آبیک تلاش کرده‌اند تشکر می کنیم و در این اوضاع سخت اقتصادی با تلاش همه مسئولان و دولت پروژه‌ای که حداقل 6 سال دیگر برای اجرایی شدن آن زمان لازم بود با تخصیص اعتبار بزودی شاهد اتمام آن خواهیم بود. 

وی گفت: مصمم هستیم تا در یک یک جشن باشکوه در شأن مردم آبیک طرح آبرسانی به این شهر را افتتاح کنیم.

سیاهکلی خواستار اتمام پروژه فاضلاب شهری در آبیک، زیاران و قشلاق شد و گفت: متاسفانه اوضاع مساجد بسیار نامناسب است و باید اداره اوقاف در این زمینه اقدام کند تا مساجد در جمهوری اسلامی به عنوان یک محل مناسب برای همه فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی تبدیل شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز