عوارضی مسیر قزوین به محمدیه بخشیده می شود

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۵۵۴۶۲
عوارضی مسیر قزوین به محمدیه بخشیده می شود
دادستان قزوین گفت: ضمن قطع برق دائم دوربین های ایستگاه عوارضی قزوین به محمدیه ، عوارض دو سال قبل خودروهای پلاک قزوین نیز بخشوده می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ حسین رجبی دادستان قزوین روز دوشنبه همراه مصطفی کرمی راد دادستان محمدیه و محمد پیری شهردار این شهر ضمن بازدید میدانی از دوربین های عوارضی قزوین -کرج نسبت به خاموش بودن این دوربین ها اطمینان حاصل کردند.

حسین رجبی دادستان قزوین در این زمینه به خبرنگار برنا اظهارداشت: شورای تامین استان در سال ۱۳۹۹ مصوبه ای را در مورد انتقال وجابجایی ایستگاه عوارضی و یا دوربین های آن به مکانی خارج از محدوده شهر محمدیه تصویب کرد که متاسفانه  تاکنون هیچ اقدامی برای اجرای آن صورت نگرفته است.

image_2022_7_25-16_52_21_536_d5Q

وی افزود: در مکاتبه مدیرکل امنیتی استانداری قزوین با دادستان استان مشکلات ناشی از دریافت عوارض روزانه از شهروندانی که مجبورند برای تردد در مسیر قزوین از اتوبان عبور کنند مطرح شد که به دلیل اهمیت موضوع بلافاصله نسبت به اجرای مصوبه برای انتقال عوارضی و یا دوربین های یاد شده دستور لازم صادر شد.

دادستان قزوین تصریح کرد: پس از صدور دستور اجرایی شدن مصوبه جابجایی دوربین ها و عوارضی به محل دیگر، مسئولان مربوطه اعلام کردند به علت هزینه های بالا در حال حاضر امکان جابجایی در زمان تعیین شده نیست لذا دستگاه قضا برای احقاق حقوق مردم دستور خاموش شدن و قطع برق تمامی دوربین های نصب شده در محل را صادر کرد که خوشبختانه در چند روز گذشته دوربین ها از ثبت عوارض خارج شده اند.

رجبی خاطر نشان کرد: امروز در این بازدید مطمئن شدیم که با قطع برق دوربین ها هیچ عوارضی در این مسیر از مردم شهر محمدیه، ناحیه شهری مهرگان و قزوین در تردد در این محدوده دریافت نخواهد شد و به مردم اعلام می کنیم نگران نباشند.

وی گفت: همچنین در خصوص بخشودگی جرائم و پرداخت نشدن عوارض تمامی خودروهایی که پلاک های قزوین را دارند از عوارض قزوین - کرج در نامه ای که به پلیس راهور زده شده معاف شئه و بخشودگی شامل آنها خواهد شد.

رجبی بیان کرد: طرح بخشودگی عوارضی شامل تمامی خودروهای پلاک قزوین است که از سال ۹۹ تاکنون اقدام به پرداخت عوارضی در محور قزوین به کرج کرده اند.

مصطفی کرمی راد دادستان محمدیه نیز در این باره اظهارداشت: در بازدیدی که امروز به همراه دادستان قزوین از دوربین های عوارضی صورت گرفت مطمئنشدیم که همه دوربین های عوارضی در این محدوده قطع است و هیچگونه عوارضی برای خودروهای در حال تردد از این مسیر اعمال نخواهد شد‌.

دادستان محمدیه بیان کرد: جابجایی دوربین های عوارضی به نقطه ای جدید و خارج از محدوده بخش محمدیه اقدام بعدی دستگاه قضا خواهد بود.

image_2022_7_25-16_52_34_720_A5g

محمد پیری شهردار محمدیه در خصوص  همکاری نسبت به جابجایی دوربین های عوارضی  به نقطه خارج از محدوده شهری محمدیه ومهرگان گفت: مدیریت شهری محمدیه با توجه به حساسیت موضوع که منافع مردم عزیز در آن لحاظ شود این آمادگی را دارد که نسبت به  انتقال و جابجایی دوربین ها مساعدت کند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز