آیت‌الله عابدینی از شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری قزوین بازدید کرد

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۸:۲۴:۵۸
کد خبر: ۱۳۵۹۴۶۰
آیت‌الله عابدینی از شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری قزوین بازدید کرد
آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری قزوین بازدید و با مدیران این شرکت‌ها گفت‌وگو کرد و در جریان دغدغه‌های آنان قرار گرفت.نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین همچنین از نمایشگاه محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری قزوین بازدید کرد و در جریان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.

آیت‌الله عابدینی در ادامه در جلسه‌ای جداگانه که با حضور دکتر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد، پای صحبت‌ها و دغدغه‌های جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان نشست.

امام‌جمعه قزوین در این جلسه اظهار کرد: توفیقی شد ما خدمت جوانان پرشور و اندیشمند در عرصه فناوری، تکنولوژی، علم و دانش که افسران پای کار مطالبات رهبر معظم انقلاب هستند، برسیم و این مهم برای ما بسیار ارزشمند است.

7j4a0873-2

وی با اشاره به نامگذاری سال به سال تولید, دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: همه می‌بایست برای تحقق شعار سال پای کار بیاییم و برای تحقق این مهم می‌بایست حمایت حداکثری از شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشیم.

دیدن توانمندی‌های فرزندان این سرزمین بسیار شوق آور است

وی افزود: بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و دیدن توانمندی‌های فرزندان این سرزمین بسیار شوق آور است و لازم است که همه مردم از این پیشرفت‌ها و توانمندی‌ها آگاهی و اطلاع پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: وقتی این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را می‌بینیم، افسوس می‌خوریم که چرا 30 یا 40 سال قبل این کار را با این انسجام و سرعت شروع نکردیم که امروز به نتایج و پیشرفت‌های بیشتری رسیده باشیم.

7j4a0286

رفع سریع موانع موجود در مسیر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان

آیت‌الله عابدینی بر رفع سریع موانع موجود در مسیر رشد و تعالی شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد و اظهار داشت: باید به‌گونه‌ای به شرکت‌های دانش‌بنیان خدمت‌رسانی شود که آنها تمام فکر و تمرکزشان بر روی پیشرفت حداکثری باشد و مانعی بر سر راه آنها ایجاد نشود که شتاب پیشرفت آنها را کاهش دهد.

اقدامات رئیس پارک علم و فناوری قزوین امیدوار کننده است

آیت‌الله عابدینی با تقدیر از اقدامات رئیس پارک علم و فناوری قزوین، گفت: الحمدلله آقای دکتر احمدی و همکاران ایشان زحمات و تلاش‌های بسیاری را متحمل می‌شوند و حضور و تلاش‌های ایشان همه را امیدوار کرده است و برای مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیران پارک علم و فناوری آرزوی توفیقات روزافزون می‌کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز