خبرنگاران جسارت در واقع گرایی و روشنگری را از حضرت زینب (س) بیاموزند

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۳۶۱۷۰۴
خبرنگاران جسارت در واقع گرایی و روشنگری را از حضرت زینب (س) بیاموزند
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: خبرنگاران در انجام رسالت حرفه ای خود بایستی جسارت، واقع گرایی و روشنگری را از حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) الگو بگیرند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ به مناسبت روز خبرنگار آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین روز سه شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری برنا از خبرنگاران و فعالان این رسانه تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله عابدینی در این دیدار اظهارداشت: شما خبرنگاران باید رسالت حضرت زینب(س) و امام زین العابدین(ع) در دوران حساس و بحرانی آن زمان را مطالعه کنید تا ببینید آن حضرت در کنار همه مسئولیت های سنگینی که داشت بعد از عاشورا به یک خبرنگار شش دانگ تبدیل شد تا نگذارد واقعه آن روز پنهان مانده و از آن غفلت شود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: هیچ حادثه ای مانند کربلا نداریم که از همه ابعاد بتوان آن را بررسی کرد و آموخت و چشمان تیزبین و دقیق حضرت زینب(س) و امام سجاد آن را بخوبی بازگو کردند و شما خبرنگاران بایستی از این بزرگان درس بگیرید و آن را سرلوحه و محور فعالیت خود قرار دهید.

وی یادآورشد: خبرنگاران بایستی زوایای پنهان حماسه کربلا را بدقت بررسی کرده و واقعه غدیر خم را به عنوان بزرگترین رویداد خبری مورد توجه قرار دهند و ابعاد آن را تشریح و بازگو کنند.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: همه ما مسئول هستیم تا اگر درک درستی از واقعه غدیر پیدا کردیم آن را به دیگران هم منتقل کنیم تا روشنگری شود.

3333

خبرگزاری برنا در بیان واقعیتها پیشگام باشد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین از حضور مستمر و جدی خبرنگاران خبرگزاری برنا در رویدادها تشکر کرد و گفت: معمولا در هر مراسمی که هستیم خبرنگاران رسانه شما حضور دارند و این ویژگی یک نقطه قوت است و انتظار می رود تلاش کنید در کنار حضور مستمر در بیان واقعیتها هم دغدغه مند باشید.

وی گفت: با توجه به رسالتی که در حوزه جوانان دارید حتما لازم است به امور جوانان اهمیت بیشتری دهید و هر جا که می توانید از این ظرفیت استفاده کنید زیرا هر گاه به جوانان اعتماد کردیم به موفقیت های بیشتری رسیدیم.

image_2022_8_9-14_19_50_513_5Y3

آیت الله عابدینی اضافه کرد: جوانان به دلیل جسارت و قدرت ریسک بالا و داشتن خلاقیت می توانند کارهای بزرگی انجام دهند و ما نیز باید به آنها اعتماد کنیم و با سپردن مسئولیتها موجب پویایی در کارها شویم. 

در ادامه هدیه ای به رسم یادبود از سوی امام جمعه قزوین به خبرنگاران خبرگزاری برنا در استان اهدا شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز