حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) پیشران کسب وکار آینده کشور است

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۰۷:۴۲:۱۹
کد خبر: ۱۳۶۱۹۳۰
حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) پیشران کسب وکار آینده کشور است
مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) پیشران کسب و کار آینده کشور است و توسعه آن را در استان در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدرضا نصرآبادی در دیدار با هاشمیان رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: آینده کشور درگرو رشد و توسعه ICT کشور به عنوان پیشران حوزه های کسب و کار است و این موضوع در گرو داشتن نیروی انسانی ماهر است.

وی افزود: در این راستا مخابرات منطقه قزوین آمادگی دارد به دانشجویانی که نیازمند مهارت فناوری هستند آموزش های لازم را ارائه کند تا درآینده معلمان بتوانند در هدایت دانش آموزان در حوزه های کسب و کار نقش موثرتری داشته باشند.

نصرآبادی یادآورشد: در مخابرات منطقه قزوین همواره پیگیر ارتباط موثری با حوزه های دانشگاهی هستیم و اعتقاد داریم رمز موفقیت کشور و دستگاه های اجرایی، تربیت نسل دانشجویانی است که در آینده امور اجرایی را برعهده می گیرند. 

2222

مدیرمخابرات منطقه قزوین با اشاره  به اهمیت توسعه و ایجاد زیرساخت های مخابراتی بویژه در دوران کرونا گفت:  علیرغم واگذاری سرویس های متنوع و افزایش تصاعدی کیفیت و میزان پهنای باند مصرفی، مردم انتظاربیشتری درحوزه ICT دارند و همچنان متقاضی سرویس های نوین با سرعت و کیفیت بیشتر هستند که آن را حق می دانیم و تلاش می کنیم این نیاز را تامین کنیم.

هاشمیان رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین نیز ضمن تشکر ازهمکاری همه جانبه مخابرات منطقه در ارائه سرویس های مورد نیاز دانشگاه گفت: هر نسلی مدیون معلمانی است که بیش از 30 سال در عرصه آموزش و پرورش خدمت کرده و تربیت فرزندان کشور را برعهده داشته اند و تربیت شدگان هر نسلی می توانند در جامعه منشا اثر باشند.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان برای همکاری در انتقال دانش و تجربیات همکاران خود در حوزه فناوری از سوی مخابرات منطقه به حوزه های آموزشی آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز