مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان قزوین برگزار شد

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۳۶۱۹۸۴
مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان قزوین برگزار شد
مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان با حضور رئیس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان قزوین روز چهارشنبه با حضور طهمورث حیدری عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان، مربیان باشگاهها و نمایندگان ورزشکاران و مربیان و روسای هیئت های شهرستانها در سالن کنفرانس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.

حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده اظهارداشت: آموزش نقش مهمی در اعتلای ورزش دارد و با نگاه مثبتی که فدراسیون دارد کلاسهای A برگزار شد و کلاسهای B  و فوتسال سطح یک و دو برگزار شد و در دو سال کمترین مسافر را به خارج از استان داشتیم و قزوین به پایلوت کلاسهای اموزشی فوتبال  تبدیل شد.

image_2022_8_10-10_3_8_70_UX2

وی گفت: در بخش داوری از ۷۲ داور حدود ۵۰ درصد شاغل هستند و کلاس های درجه سه برای آنها برگزار شد.

باجیوند تصریح کرد: همچنین کلاسهای استعدادیابی زیر ۱۲ و ۱۶ سال در استان بخوبی برگزار شد و منتخبان به فدراسیون معرفی شدند.

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین یادآورشد: ارامش خوبی در باشگاهها حاکم بوده و مدیران با دغدغه کمتری به امور پرداختند و موفقیت ها بیشتر شد.

وی افزود: تیم فوتسال کراپ الوند برای اولین بار در مسابقات لیگ برتر به مقام سوم رسید و در این دوره فعلا در رده اول قرار دارد و با واگذاری باشگاه کاسپین  به باشگاه شمس آذر شاهد ایجاد افق روشنی در این مسیر هستیم.

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین تصریح کرد: همچنین تیم فوتبال باشگاه غفاری در همه رده های سنی موفق عمل کرده و نماینده شایسته ای در سطح ملی و آسیایی است.

image_2022_8_10-10_2_35_201_DmT

وی بیان کرد: هیئت فوتبال تلاش کرده تا نقش بی طرفی در امور داشته باشد و قهرمانی و پیشرفت فوتبال و فوتسال بیانگر سلامت مسابقات و داوران و روسای هیئتهاست.

باجیوند اظهارداشت: خوشبختانه همه تیم های فوتبال و فوتسال استان توانسته اند به مرحله بعدی راه یابند که بیانگر برنامه ریزی منظم و مدون هیئت است.

در ادامه گزارش مالی هیئت ارائه شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز