هیئت فوتبال استان قزوین جایگاه ویژه ای در کشور دارد

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۷:۰۶
کد خبر: ۱۳۶۲۰۳۹
هیئت فوتبال استان قزوین جایگاه ویژه ای در کشور دارد
رئیس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال گفت: هیئت فوتبال قزوین با داشت مجمع قوی و متخصص و برنامه ریزی مدون، جایگاه خوبی در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان قزوین روز چهارشنبه با حضور طهمورث حیدری عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان، مربیان باشگاهها و نمایندگان ورزشکاران و مربیان و روسای هیئت های شهرستانها در سالن کنفرانس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.

طهمورث حیدری در این مجمع اظهارداشت:  رشته فوتبال فراز و نشیب های زیادی دارد و در سال ۹۹ در شرایط سختی قرار داشتیم و با یک تساوی تیم ملی سقوط می کرد و از رفتن به جام جهانی باز می ماند که با عزم جدی فدراسیون، تلاش مربیان، بازیکنان و لطف الهی توانستیم در صدر آسیا قرار گرفته و به جام جهانی راه یابیم.

image_2022_8_10-11_38_12_867_jqn

وی با اشاره به گزارش رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در مجمع تصریح کرد:  استان قزوین بهترین هیئت و مجمع فوتبال را دارد و با این اعضای مجمع که عصاره فوتبال است توانسته پله های ترقی را طی کند.

حیدری یادآورشد: جایگاه فوتبال با اعضای مجمع شکل می گیرد و سیاست گذاری با شماست لذا برنامه ریزی و حرکت اصولی مجمع می تواند آینده فوتبال را تضمین کند. 

رئیس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال گفت: گزارش خوبی در این مجمع ارایه شد و کارهای قابل توجهی در حوزه آموزش و تیم های پایه انجام شده و تعداد اعضای مجمع قابل توجه است.

image_2022_8_10-11_37_3_556_kO4

وی بیان کرد: قزوین در برگزاری دوره های تخصصی آموزشی بسیار موفق بوده و در سال ۹۹ درآمدها و اعتبارات و هزینه ها مشخص شد و در سال گذشته این درآمد سه برابر شده که بیانگر اعتماد مدیرکل ورزش به رئیس هیئت است که این رویکرد جای تقدیر دارد.

حیدری اظهارداشت: البته فوتبال همیشه حواشی غیر منتظره هم دارد که باید برای آن آماده باشیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: از رسانه ها درخواست می کنیم در کنار فوتبال باشند تا موفقیتهای این رشته ورزشی بیشتر شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز