خبرگزاری برنا رسانه ای مستقل، تاثیرگذار و قابل رجوع است

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۲:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۲۴۵۵
خبرگزاری برنا رسانه ای مستقل، تاثیرگذار و قابل رجوع  است
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: خبرگزاری برنا رسانه ای حرفه ای، تاثیرگذار و قابل رجوع در استان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار به همراه هرمان مدیر روابط عمومی روز پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری برنا در قزوین از تلاش خبرنگاران در اطلاع رسانی و روشنگری عمومی تقدیر کرد.

احمد خورگامی در این دیدار اظهارداشت: رسالت خبرنگاران در عصر کنونی بسیار سنگین است و اگر رسانه ها به وظیفه مهم خود بدرستی عمل کنند بسیاری از مشکلات و تنش های جامعه کاهش می یابد.

image_2022_8_11-10_58_52_745_xu7

وی بیان کرد: گاهی اوقات سیاست زدگی و حواشی می تواند رسانه را از رسالت اصلی دور کرده و تاثیرگذاری این ابزار مهم را کاهش دهد لذا به نظر می رسد اگر مطالبه گری از سوی رسانه ها فراموش  شود همه آُسیب خواهیم دید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین تصریح کرد: نقد سازنده و مطالبه گری از و یژگی های یک رسانه پویاست و از رسانه های اصولگرا نیز انتظار می رود در این شرایط که هماهنگی خوبی میان قو ا ایجاد شده برای شتاب بخشیدن به عرصه خدمت رسانی با شناسایی مشکلات و انعکاس آن به حل چالش ها کمک کنند .

وی اضافه کرد: رسانه ها بایستی برنامه مدیران جدید را برای خدمت رسانی مطالبه کنند تا مردم بدانند در آن دستگاه اجرایی چه اتفاقی رخ خواهد داد و چشم انداز ترسیم شده برای آینده چیست. 

خورگامی یادآورشد: البته در این  میان بایستی ظرفیت نقدپذیری و پاسخگویی مدیران هم بالا برود و شرایط سهل تر برای رسانه ها مهیا شود تا به ارتقای سطح خدمت رسانی کمک کنند.  

image_2022_8_11-10_59_17_885_myG

خبرگزاری برنا به رسانه ای پویا و مرجع تبدیل شده است

این فعال رسانه ای در خصوص عملکرد خبرگزاری برنا در استان نیز گفت: باید اذعان کرد چند سالی بود که خبرگزاری برنا در استان قزوین در یک حالت  رکود و تعطیلی قرار داشت و دیده نمی شد اما در دو سال اخیر با حضور یک تیم حرفه ای و بی حاشیه توانسته جایگاه خوبی در استان کسب کند.

خورگامی اظهارداشت: خبرگزاری برنا در قزوین بدون تردید یکی از رسانه های تاثیرگذار و قابل رجوع برای مردم و  مدیران است و شما توانسته اید با حفظ استقلال و بدور از مسائل سیاسی و حواشی در قالب یک تیم حرفه ای بسیار موفق و  خوب عمل کنید و عملکرد شما مطلوب است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین اظهارداشت: خبرگزاری برنا بدون گرایش های سیاسی توانسته به یک مرجع خبری مورد اعتماد در استان تبدیل شود و این سرمایه با تلاش مجموعه مدیریت با تجربه و خبرنگاران جوان و با انگیزه آن محقق شده است.

image_2022_8_11-11_2_21_247_QUi

وی بیان کرد: این رسانه در انعکاس خبرها و رویدادهای نمایشگاهی نیز بسیار موثر و فعال عمل کرده که از این همکاری سپاسگزاریم.

در ادامه به مناسبت روز خبرنگار لوح یادبودی به خبرنگاران این رسانه اهدا شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز