اردوی جهادی خدمات رایگان دامپزشکی در قزوین برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۰۷:۴۴:۵۵
کد خبر: ۱۳۶۳۵۱۷
اردوی جهادی خدمات رایگان دامپزشکی در قزوین برگزار می شود
سرپرست دامپزشکی استان قزوین گفت: طرح اردوی جهادی خدمات رایگان دامپزشکی در قزوین اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی جلوخانی در این باره اظهارداشت: در این اردوی جهادی خدمات رایگان دامپزشکی قزوین در منطقه کمتر برخوردار خشچال توسط ۱۵ اکیپ دامپزشکی ارائه می شود.

وی افزود: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری و پیرو سیاست های تعیین شده توسط معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی توسط اداره کل دامپزشکی استان قزوین با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی، دانشجویی، عشایری ،ادارات و جامعه کشاورزی، اداره امور عشایر وگروه جهادی سفیران معرفت اجرا می شود و خدمات رایگان در منطقه نیازمند حمایت خشچال ارائه خوداهد شد.

جلوخانی یادآورشد: در این طرح  ۱۵ اکیپ شامل تشخیص و درمان، واکسیناسیون و سمپاشی، مشاوره و آموزش و ترویج به منطقه عزیمت خواهند کرد و خدمات رسانی را آغاز کرده و ادامه خدمات رسانی پس از اقامت شبانه اکیپ ها در کمپ های پیش بینی شده، ادامه خواهد یافت.

1452552

وی گفت: پیش بینی می شود در اجرای این طرح بیش از ۱۰ هزار راس دام روستایی و عشایر منطقه خشچال تحت پوشش قرار گرفته و خدمات دامپزشکی به آنها ارائه شده و برنامه های آموزشی و تدریجی و مشاوره ای برای کلیه دامداران منطقه نیز اجرا شود.

این مسئول تصریح کرد: در مرحله  اول این طرح شناسایی مناطق پر خطر از منظر بیماریهای دامی انجام شده  و پس از اولویت بندی، به مرور زمان همه مناطق نیازمند حمایت تحت پوشش این قرارگاه قرار می گیرند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز