طرح کاهش جمعیت کیفری بدور از افراط و تفریط اجرایی شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۵:۳۹
کد خبر: ۱۳۶۳۶۲۳
طرح کاهش جمعیت کیفری بدور از افراط و تفریط اجرایی شود
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در اجرای طرح کاهش جمعیت کیفری بایستی از افراط و تفریط دوری کنیم تا نظم کارها حفظ شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ روز یکشنبه در مراسمی با حضور ضیایی فرد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندانهای کشور، علی شعبانی رئیس کل دادگستری و حسین رجبی دادستان و جمعی از قضات و مدیران اجرایی ضمن تقدیر از خدمات دو ساله حمیدرضا جهانگیری مدیرکل سابق، فرهاد بهرامی به عنوان مدیرکل جدید امور زندانهای استان قزوین منصوب شد.

علی شعبانی در این مراسم که در دادگستری قزوین برگزار شد گفت: سیاست دستگاه قضا کاهش جمعیت کیفری است و ما نیز در استان این رویکرد را با جدیت دنبال می کنیم.

وی افزود: سازمان زندانها مسئولیت سنگینی دارد و در سند تحول دستگاه قضایی قرار شد کاهش جمعیت کیفری در دستور کار قرار گیرد لذا برنامه ریزی همه مسئولان قضایی در مسیر کاهش جمعیت کیفری است.

2222222222222

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: در اجرزای این کار نباید دچار افراط و تفریط شویم و با پیشنهاد بیش از حد عفو و آزادی مشروط و استفاده از پابند زمینه افزایش جرم را مهیا کنیم بلکه سیاستها باید درست اعمال شود.

وی بیان کرد: کسانی که استحقاق آزادی دارند باید از مساعدت دستگاه قضایی استفاده کنند و نظم جامعه نیز برهم نخورد.

این مسئول قضایی از تلاش مدیرکل سابق امور زندانهای استان تقدیر کرد و گفت: مدیریت جدید هم با تجربه هستند و باید نواقص را برطرف و نقاط مثبت را تقویت کنند تا کارها در مسیر مطلوب شدن برود.

در ادامه فرهاد بهرامی مدیرکل جدید امور زندانهای استان قزوین در خصوص اولویت ها و برنامه های خود گفت: مسئولیت خطیری بر عهده گرفته ام و برنامه های اجرایی ما در زندان مشخص است و اولویت ده گانه را اجرا می کنیم.

image_2022_8_14-10_47_27_730_k9S

وی افزود: با همت و تلاش مجموعه همکاران به ماموریت خود با جدیت ادامه خواهیم داد و سه برنامه اصلی را در دستور کار داریم.

بهرامی تصریح کرد: توجه به معیشت کارکنان، کاهش جمعیت کیفری، اشتغال و حرفه آموزی از مهمترین برنامه های ما در دوره مدیریت جدید است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز