پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در قزوین برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۵۸۴۰
پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در قزوین برگزار می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک شهرکها و نواحی صنعتی استان از اول شهریور ماه در قزوین برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا صفاری با اعلام این خبر اظهارداشت: در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و گرامیداشت هفته صنایع کوچک و با توجه به استقبال واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی از چهار نمایشگاه برگزارشده و به منظور حمایت از صنایع کوچک پنجمین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرکها و نواحی صنعتی در قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف تبادل تجربیات و انتقال اطلاعات، توسعه بازار واحدهای صنعتی، آشنایی فعالان و صاحبان صنایع کوچک با یکدیگر، معرفی محصولات و برندهای صنایع کوچک، کمک به بازاریابی محصولات تولید شده، حمایت از صنایع و تولیدات بومی استان و استفاده از دستاوردهای نوین تولیدکنندگان برگزار می شود.

صفاری یادآورشد: این نمایشگاه با حضور بیش از 80 واحد تولید کننده در حوزه های صنعت غذایی، شوینده و بهداشتی، ساختمان، آموزش، منسوجات و همچنین واحدهای تولیدی و صنفی که در حوزه خوشه های فرآوری محصولات انگور، بسته بندی، شیرینی سنتی و باقلوا، کفش دانسفهان فعالیت می کنند برپا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بیان کرد: پنجمین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از اول تا چهارم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

وی گفت: علاقمندان می توانند از این نمایشگاه از ساعت 16 الی 22 واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما دیدن کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز