تشکیل تعاونی به پیگیری مطالبات کشاورزان اقبالیه کمک می‌کند

۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۲:۳۱:۵۲
کد خبر: ۱۳۶۷۸۷۸
تشکیل تعاونی به پیگیری مطالبات کشاورزان اقبالیه کمک می‌کند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تشکیل تعاون بهترین راهکار برای پیگیری و حل مطالبات کشاورزان اقبالیه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ رضا افلاطونی روز چهارشنبه در جمع کشاورزان شهر اقبالیه در سالن شهید زکریای شیری شورای شهر گفت: کشاورزان اقبالیه برای رفع مشکلات خودشان باید یک تعاونی تشکیل دهند تا مطالبات آن‌ها به شکل مطلوب تری پیگیری شود. 

وی بیان کرد: پاسخ دادن به مطالبه یکایک کشاورزان بسیار دشوار و زمان براست و شا ید چندان موثر ه م نباشد بنابراین تشکیل تعاونی و ارایه مطالبات جمیع کشاورزان زودتر به نتیجه می‌رسد.

افلاطونی تصریح کرد: در حوزه گلخانه ها اگر این مجموعه ها به صورت شهرک احداث شود دولت به نحو مطلوب از آن حمایت می‌کند و هزینه زیرساخت را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهارداشت: اعتبارات  خوبی بعد از سفر رئیس جمهور به استان قزوین مصوب شده که رفع مشکلات کشاورزان اقبالیه باید در اولویت باشد.

ثثثثثث

وی اظهارداشت: در زمینه نهاده‌های دامی تا ۲۱ اردیبهشت سال جاری در ردیف استان‌هایی هستیم که حتی یک کیلوگرم نهاده به کسی بدهکاری نداریم و تمام تعهدات نهاده ای به دامداران پرداخت شده و اگر دامداری تا تاریخ یاد شده نهاده دریافت نکرده می تواند به سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کند.

افلاطونی یادآورشد: سلامت محصولات کشاورزی بسیار مهم است و اگر موردی در خصوص تغذیه و آبیاری صیفی جات با پساب صنعتی مشاهده شد به سازمان جهاد کشاورزی اطلاع دهید تا برخوردهای قانونی لازم صورت گیرد.

در این نشست کشاورزان اقبالیه مشکلات و مطالبات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز