راهپیمایی اهالی رسانه و مردم ولایتمدار قزوین فردا برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۹:۳۲:۵۹
کد خبر: ۱۳۸۰۷۷۷
راهپیمایی اهالی رسانه و مردم ولایتمدار قزوین فردا برگزار می شود
راهپیمایی هیئت های مذهبی، اهالی رسانه و مردم ولایتمدار قزوین در محکومیت اقدامات خرابکارانه فردا یکشنبه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مددخانی رئیس شورای هیئت های مذهبی استان قزوین در این باره اظهار داشت: با اتفاقاتی که در کشور رخ داده عده ای فتنه گر با سوء استفاده از یک حادثه درصدد هنجارشکنی و توهین به مقدسات برآمده اند و در روزهای اخیر نیز ضمن توهین به مقدسات و آتش زدن پرچم امام حسین(ع) و خرد کردن شیشه های مساجد و آسیب رساندن به اموال عمومی با تحریک دشمن در صدد موج سواری هستند.

وی افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی کشورمان از جمله استان قزوین نسبت به این حوادث بی تفاوت نیستند و در صحنه حاضر شده و فتنه گران را سر جایشان خواهند نشاند.

مددخانی تصریح کرد: در راستای محکومیت اقدامات خرابکارانه مردم ولایتمدار و انقلابی قزوین و هیئت های مذهبی وعزاداری در کنار اهالی رسانه فردا یکشنبه سوم مهرماه با حضور در راهپیمایی مردمی خشم و نفرت خود را از این حرکات ضد انقلابی ابراز خواهند کرد.

رئیس شورای هیئت های مذهبی استان قزوین یادآورشد: این راهپیمایی فردا یکشنبه از ساعت 9.30 دقیقه صبح از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی، خیابان پیغمبریه، خیابان سپه برگزار می شود.

وی افزود: از همه دوستداران ولایت درخواست می کنیم در این راهپیمایی شرکت کرده و خشم و نفرت خود را از حرمات فتنه گرانه دشمنان اعلام کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز