۳۹ طرح عمرانی شهرداری قزوین تا یک سال آینده تکمیل می شود/ رفع مشکل صدور پروانه شهرک اندیشه

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۷:۳۹
کد خبر: ۱۳۸۱۸۴۷
۳۹ طرح عمرانی شهرداری قزوین تا یک سال آینده تکمیل می شود/ رفع مشکل صدور پروانه شهرک اندیشه
شهردار قزوین گفت: 39 طرح مهم عمرانی در شهر قزوین تا یک سال آینده تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشان در مراسمی با حضور اعلایی استاندار، رجحانی معاون عمرانی استانداری، صباغی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، ساختمان ایستگاه آتش نشانی ناحیه اندیشه در منطقه سه شهرداری قزوین افتتاح شد.

مهدی صباغی در این مراسم که روز پنجشنبه برگزار شد گفت:  در شهرداری قزوین تعداد ۳۹ پروژه نیمه تمام داریم که تلاش می کنیم همه آنها را بجز ساختمان مرکزی شهرداری را در سال آینده به پایان رسانده و افتتاح کنیم.

وی بیان کرد: بسیار خرسندیم که امروز ایستگاه آتش نشانی منطقه شهرک اندیشه افتتاح می شود که با این کار امدادرسانی سرعت گرفته و امنیت شهروندان تقویت می شود.

image_2022_9_29-11_39_54_43_Jgq

شهردار قزوین تصریح کرد: در روزهای آینده عملیات احداث کانال زهکشی در شهرک اندیشه نیز آغاز می شود و بزودی پروانه ساختمانی این ناحیه نیز صادر می شود.

صباغی تصریح کرد: مردم اندیشه شایستگی زیادی دارند و چون این منطقه از شهر فاصله داشت نگران بروز حوادث بودیم که با احداث ایستگاه آتش نشانی خدمات رسانی به چند روستا نیز تسهیل می شود و در حوادث اتوبان هم امکان خدمت رسانی مهیا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این ایستگاه سه دستگاه خودروی بزرگ و کوچک تامین شده تا در حوادث آتش سوزی بتوانیم بسرعت امدادرسانی کنیم و خسارتها کمتر شود.

image_2022_9_29-11_39_50_351_kE0

شهردار قزوین تصریح کرد: بزودی سایر امور عمرانی در این ناحیه نیز عملیاتی می شود و امیدواریم رضایت مردم جلب شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز