وحدت اعضای شورا و شهردار به تسریع در حل مشکلات کمک می کند

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۸۱۸۵۲
وحدت اعضای شورا و شهردار به تسریع در حل مشکلات کمک می کند
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ایجاد وحدت و انسجام میان اعضای شورا و شهردار موجب تسریع در خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشان در مراسمی با حضور اعلایی استاندار، رجحانی معاون عمرانی استانداری، صباغی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، ساختمان ایستگاه آتش نشانی ناحیه اندیشه در منطقه سه شهرداری قزوین افتتاح شد.

علی فرمانی در این مراسم که روز پنجشنبه برگزار شد اظهارداشت: اولویت اعضای شورا و شهردار تکمیل طرح های نیمه تمام است و در این راستا برنامه ریزی شده تا کارها شتاب گیرد.

333333

وی بیان کرد: تامین امنیت مردم بسیار مهم است و در روز بزرگداشت مقام آتش نشان خوشحالیم که این ایستگاه آتش نشانی در شهرک اندیشه افتتاح می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: سه دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه سه نیرو برای این ایستگاه تامین شده و سایر نیازها را در اینده برطرف می کنیم.

فرمانی گفت: اعضای شورای شهر قزوین برخاسته از بطن مردم است و باید خروجی تصمیمات شورا به نفع مردم باشد و در این زمینهد توجه به رفاعه ساکنان مناطق منفصل در اولویت قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اهمیت حفظ وحدت میان شورا و شهرداری اضافه کرد: هر وقت انسجام و وحدت داشتیم شاهد اتفاقات خوبی بودیم و این وحدت موجب شده پیگیری مشکلات تسریع شود و در ان زمینه حل مشکلات شهرک اندیشه نمونه بارزی است که به گره گشایی از مشکلات منجر شده است.

image_2022_9_29-12_41_37_575_Ku3

وی اظهارداشت: مناطق کم برخوردار باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد و ما عزم جدی داریم به مناطق کم برخوردار توجه بیشتری شود.

در ادامه از تعدادی از آتش نشانان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز