پرونده‌های متهمان اغتشاشات اخیر قزوین با سرعت بررسی می‌شود

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۷:۲۶
کد خبر: ۱۳۸۱۸۸۹
پرونده‌های متهمان اغتشاشات اخیر قزوین با سرعت بررسی می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با تشکیل کمیته ویژه، پرونده مربوط به متهمان اغتشاشات اخیر با حضور نماینده دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و ضابطین قضایی بر اساس موازین شرعی، با سرعت بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین؛ حسین رجبی روز پنجشنبه در این زمینه اظهارداشت: در راستای بخشنامه دادستان کل کشور مبنی بر تعیین و تکلیف حوادث و بازداشتی های اغتشاشات اخیر و ایجاد هماهنگی و تسریع در فرآیند رسیدگی به پرونده های متهمین، کمیته ای در دادسرای قزوین تشکیل شده است.

وی افزود: با تشکیل این کمیته در رسیدگی به این پرونده ها تسریع شده و در این فرآیند متهمین فاقد سابقه کیفری و افرادی که در پرونده آنها گزارش مورد توجهی از سوی ضابطین عام و خاص وجود ندارد، به سرعت و با توجیه و ارشادات لازم آزاد می شوند.

رجبی تصریح کرد: متهمین دارای سوابق متعدد کیفری و مشابه در سال های گذشته و کسانی که موجب شهادت و مجروح شدن حافظان امنیت شده و اقدام به تخریب و 

آتش زدن اموال خصوصی و عمومی کرده اند، تا زمان برگزاری دادگاه در بازداشت به سر خواهند برد و اشد مجازات و صدور احکام بازدارنده از دادگاه برای آنها درخواست می شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: در این راستا محمد رمضانی، معاون دادستان مرکز استان به عنوان دبیر کمیته کارشناسی حوادث و ناآرامی های اخیر تعیین شده و پرونده ها به صورت ویژه در این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز