تکمیل طرح های نیمه تمام در شهر قزوین در اولویت قرار دارد

۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۳۸۴۶۵۴
تکمیل طرح های نیمه تمام در شهر قزوین در اولویت قرار دارد
شهردار قزوین گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام تا یکسال آینده در دستور کار شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شنبه شب در صحن شورا برگزار شد.

مهدی صباغی در این نشست گفت: برخی مشکلات ما داخلی است که با کمک اعضای شورا برطرف می کنیم اما همچنان به همکاری و کمک نمایندگان مجلس نیازمندیم تا موانع خدمت رسانی برطرف شود. 

صباغی تصریح کرد: باید ببینیم حقوق مردم کجا نادیده گرفته می شود و آن را جبران کنیم و در کنار آن تکمیل طرح های نیمه تمام نیز با جدیت دنبال می شود.

image_2022_10_9-9_6_49_755_7gE

شهردار قزوین افزود: پس از تکمیل طرح های نیمه تمام از سال آینده پروژه های جدید را تعریف خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در منطقه کم برخوردار هادی آباد که ۵۷ هکتار وسعت و ۳۶ هزار نفر جمیعت ساکن دارد اگر حادثه غیرمترقبه رخ دهد خیلی آسیب می بینیم لذا باید به این مناطق محروم توجه بیشتری شود و زیرساختها تامین شود.

صباغی اظهارداشت: آنچه در سطح ملی باید دنبال شود با کمک نمایندگان انجام خواهیم داد اما باید در بافت فرسوده جدی تر عمل کنیم تا رفاه ساکنان آن تامین شود.

شهردار قزوین یادآورشد: بیش از۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام داریم که با پیگیری نمایندگان و تامین اعتبارات مورد نیاز از محل پرداخت مطالبات می توانیم این کار بزرگ را به سرانجام برسانیم.

صباغی در خصوص تکمیل پل امام رضا(ع) تصریح کرد: تمام این مشکلات و کارشکنی‌ها برای اتمام پل امام رضا (ع) در حالی اتفاق می‌افتد که این پروژه تمام الزامات قانونی خود را رعایت کرده و من هم قول داده بودم در مدت ۴ ماهه این پروژه تحویل داده شود.

image_2022_10_9-9_8_35_535_7NA

وی تاکید کرد: لازم است نمایندگان مجلس جهت تحقق و اتمام پروژه‌های شهر و رفع موانع موجود، مدیریت شهری را یاری کرده و از دستگاه‌های اجرایی استان مطالبه‌گری کنند.

شهردار قزوین اظهارامیدواری کرد با پرداخت مطالبات و همکاری دستگاههای اجرایی بتوان خدمت رسانی به مردم را تسریع کرد.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز