حمایت از قهرمانان مدال آور در رشته کوهنوردی در اولویت است

۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۳۸۴۸۲۹
حمایت از قهرمانان مدال آور در رشته کوهنوردی در اولویت است
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: حمایت از مدال آوران و قهرمانان و توسعه باشگاههای ورزشی در رشته کوهنوردی در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛  مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین روز یکشنبه با حضور حسین مقدم دبیرکل فدراسیون، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد.

در این مجمع 25 نفر اعضای مجمع که حق رای داشتند حضور یافتند که پس از رای گیری برای تنها نامزد این هیئت با 15 رای شاهین اسعدی به عنوان رئیس جدید هیئت کوهنوری و صعودهای ورزشی استان انتخاب شد.

عباس علایی مقدم در این جلسه اظهارداشت:  از زحمات آقای نکونام رئیس سابق هیئت کوهنوردی که هشت سال خالصانه کار کردند تشکر می کنیم و امیدواریم رئیس جدید با انگیزه بیشتری در این مسیر گام بردارد.

image_2022_10_9-11_33_52_727_x6J

وی بیان کرد: وجود ورزشکارانی چون رضا علیپور از افتخارات و قهرمان ملی کشور با روحیه پهلوانی که دارد برای ما یک سرمایه بزرگ محسوب می شود که باید قدردان آنها باشیم و کمک کنیم تا افراد بیشتری با انگیزه در این مسیر وارد شده و افتخار کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: هرچند کمبودها زیاد است اما مدال آوران ما با جدیت و انگیزه کار کردند تا پرچم کشور به اهتزاز درآید.

وی یادآورشد: رشته کوهنوردی در قزوین عقبه خوبی دارد و کارهای فنی در دیواره قزوین شاخص است و استان ما در راستای قهرمان پروری حرف زیادی برای گفتن دارد که باید این جایگاه را حفظ کنیم.

علایی مقدم بیان کرد: قزوین قهرمانان متعددی دارد و کوهنوردان بنامی چون مرحوم جوادی ها موجب فخر این خطه شده اند و در شرایط کنونی نیز حضور ورزشکارانی چون خانواده علیپور و بهشتی می تواند جایگاه ما را تقویت کند.

علایی مقدم خطاب به رئیس جدید هیئت کوهنوردی استان گفت: در هیئت کار سنگینی دارید و با قهرمانان متعددی روبرو هستید و باید در حوزه قهرمانی کارمستمر داشته باشید زیرا المپیک هم نزدیک است و رشته سرعت به این رقابتها راه یافته و قهرمان ما عازم مسابقات جهانی است و راهبری این قهرمانان با رئیس هیئت است و انتظار داریم قهرمانان ما از جمله آقایان بهشتی راد و علیپور حمایت شوند.

علایی مقدم افزود:  آقای بهشتی راد برای اعزام به روسیه ۲۰۰ میلیون تومان هزینه لازم داشت که تامین کردیم و این ورزشکار توانست در یک نبرد سخت با قهرمان روسیه توانست اول شده و افتخار کسب کند و این روند می تواند تداوم یابد.

image_2022_10_9-13_28_11_396_LA0

 وی اظهارداشت: آقایان مهدی، میلاد، رضا علیپور و بهشتی راد برای کمک به ادامه راهشان نیازمند توجه ویژه هیئت و فدراسیون هستند و با نگاهی به گذشته پر افتخار آنها باید در همه اعزام ها حمایت لازم را انجام دهیم تا از کسب عنوان باز نمانند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: مدال آوران ما کوله باری از تجربه هستند و در سنگ نوردی و صعود سرعت اگر حمایت شوند مدال های بیشتری کسب می کنند.

علایی مقدم افزود: در سخت افزاری اقداماتی شده و تامین دیواره هم اهمیت دارد و در گروه های کوهنوردی و باشگاهها ظرفیت خوبی داریم و هم پتانسیل توریسم طبیعی و ورزشی وجود دارد و با داشتن کوهنوردان متعدد جا دارد که رئیس هیئت وقت بیشتری اختصاص داده و مشکلات را حل کند.

image_2022_10_9-14_15_17_45_s14

وی اضافه کرد: دوره های آموزشی و افزایش تعداد داوران و مربیان برای ما مهم است و باید باشگاهها تقویت شوند تا حادثه ای در تمرینات رخ ندهد.

این مدیر ورزشی گفت: کوهنوردان روح بزرگی دارند و وقتی قدم به کوه می گذارند عظمت الهی و ذره بودن خود را حس می کنند و با تواضع در امور، روحیه پهلوانی را ترویج می کنند.

وی توجه به کار تیمی دراین رشته را مهم دانست و خواستار همکاری اعضای مجمع در اجرای برنامه های هیئت کوهنوردی استان شد.

image_2022_10_9-14_11_41_336_bv6

در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات هشت ساله نکونام رئیس سابق ، شاهین اسعدی به عنوان رئیس جدید هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان معرفی شد.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز