خیرین سلامت در تامین نیازهای بهداشتی و درمانی استان قزوین نقش مهمی دارند

۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۶:۴۵
کد خبر: ۱۳۸۷۱۵۵
خیرین سلامت در تامین نیازهای بهداشتی و درمانی استان قزوین نقش مهمی دارند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: خیرین سلامت با همراهی و مشارکت مالی در اجرای طرح های بهداشتی و درمانی نقش مهمی در تامین سلامت مردم ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ ظهر یکشنبه در مراسمی با حضور عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مهدی مدرسی مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین، حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ، سهیل سلطانی رئیس مرکز اورژانس استان، حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین و خانواده خیر مرحوم تقوی بهره برداری از مرکز فوریت های پزشکی جاده ای صفا در شهرک دانش آغاز شد.

14

عبدالله دیدبان در مراسم افتتاح پایگاه جاده ای اورژانس صفا اظهارداشت: پایگاه اورژانس در این منطقه در کانکس قرار داشت که با کمک مجمع خیرین سلامت استان خوشبختانه خانواده مرحوم تقوی اعلام آمادگی کردند تا هزینه احداث  ساختمان پایگاه فوریت های پزشکی در شهرک دانش را تامین کنند و امروز این کار ارزشمند به پایان رسیده و آماده خدمت رسانی بهتر شده است.

وی بیان کرد: نقش خیرین سلامت در تامین نیازهای بهداشتی و درمانی استان بسیار پر رنگ شده و برخی طرحهای عمرانی شتاب گرفته که قدردان آنها هستیم.

دیدبان تصریح کرد: بر اساس تعداد جمعیت بایستی 100 پایگاه اورژانس در استان داشته باشیم که درحال حاضر 54 پایگاه فعال داریم که دو مورد به صورت کانکسی در داخل شهر است و دو پایگاه به صورت اتولانس و یک اتوبوس لانس و یک پایگاه هوایی خدمت رسانی می کنند.

image_2022_10_16-12_46_13_342_qEt

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: موقعیت جغرافیایی و مواصلاتی استان به گونه ای است که نیازمند توسعه پایگاههای اورژانس هستیم که امیدواریم با کمک خیرین و اعتبارات استانی و ملی این نیازها تامین شود.

دیدبان گفت: خوشبختانه خیرین استان پای کار هستند و به ما کمک می کنند و امیدواریم هماهنگی لازم صورت گیرد تا بتوانیم از ظرفیت خوب خیرین در این راستا بیشتر استفاده کنیم.

وی اظهارداشت: اخیرا با کمک خیرین نیکوکار یک ساختمان برای بیماران اعصاب و روان در قزوین تهیه شده و تلاش می کنیم بتوانیم تغییراتی در نحوه تعامل با خیرین داشته باشیم و زمینه را برای مشارکت گسترده تر مهیا کنیم تا خدمت رسانی بیشتر شود  با کمک مجمع خیرین سلامت در کنار هم دیگر بتوانیم اقدامات بهتری برای ارتقای سلامت شهروندان انجام دهیم.

13

در ادامه صمد تقوی فرزند مرحوم سید ابوالفضل تقوی در خصوص اهداف و انگیزه خانواده تقوی در کمک به سلامت مردم و امور خیرخواهانه نکاتی را یادآورشد.

15

ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای صفا در محدوده شهرک دانش در 200 متر زمین اهدایی از سوی شهرداری قزوین و یک میلیارد و 300 میلیون تومان کمک خانواده خیر نیکوکار مرحوم سید ابوالفضل تقوی احداث شده است.

امروز همچنین مرکز ثابت اورژانس در ایستگاه عوارضی شماره دو به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز