نمایشگاه تخصصی دانش بنیان در قزوین افتتاح شد

۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۹۶۱۳۳
نمایشگاه تخصصی دانش بنیان در قزوین افتتاح شد
اولین نمایشگاه تخصصی دانش بنیان سازی تولید در استان با حضور معاون اقتصادی استانداری در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ اولین نمایشگاه تخصصی دانش بنیان به منظور شناسایی و رفع مشکلات بخش صنعت روز دوشنبه با حضور میثم پیله فروش معاون اقتصادی استانداری، شایان معاون صنایع کوچک شهرکهای صنعتی استان، خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان، فرشاد پیله چی رئیس جهاد دانشگاهی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط بیشتر بین علم، صنعت و کشاورزی است و شناخت شرکت های دانش بنیان توانمند در حل مشکلات صنعت برپا شده است.

ثثثثث

۶۰ شرکت دانش‌بنیان از ۹ استان کشور در این نمایشگاه شرکت کرده و بیش از ۲۰۰ محصول و خدمات فناور دانش‌  بنیان خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در این باره گفت : یکی از راه‌های رسیدن به توسعه پایدار، توجه جدی به تحقیقات و پژوهش است و بر اساس منویات مقام معظم رهبری، باید دانش را محور تمامی فعالیت‌های خود قرار دهیم.

خورگامی افزود: اولین نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان سازی تولید در استان از امروز تا ۱۹ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپاست.

ثثثث

وی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین و نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق این شعار این نمایشگاه با ایجاد فضایی مناسب برای تبادل اطلاعات بین متخصصان و کارشناسان، معرفی محصولات و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه صنعت و کشاورزی با صنایع دانش‌بنیان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

اولین نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان سازی تولید در مدت برگزاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، پذیرای متخصصان و علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز