رویداد آموزشی «همنا» در استان قزوین برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۴۰۴۱۸۹
رویداد آموزشی «همنا» در استان قزوین برگزار می شود
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: اولین رویداد آموزشی وتوانمندسازی«همنا» ویژه تشکل ها و نهادهای مردم نهاد جوانان 9 آذر ماه در قزوین برگزار می شود.

امیر اسلامی صدر در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص میزبانی استان قزوین از رویداد «همنا» اظهارداشت: برای اولین بار در کشور میزبان رویداد توانمندسازی «همنا» هستیم که این برنامه می تواند دستاوردهای آموزشی خوبی برای سمن ها داشته باشد.

اسلامی صدر تصریح کرد: رویداد آموزشی«همنا» به معنای هم افزایی، مشارکت، نهادمند، اجتماعی و جوانان، ویژه تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد فعال در عرصه جوانان است و روز چهارشنبه 9 آذرماه در مجتمع فرهنگی، ورزشی و اردوگاهی شهید رجایی قزوین برگزار می شود.

44

وی بیان کرد: در این رویداد ضمن گفت و شنود سمن ها با مدیران ستادی، برنامه ها و حمایت های حوزه مشارکت، پیش بینی شده و پنل های تخصصی و سرفصل هایی با هدف افزایش مهارت توان تخصصی سمن ها در محورهای مختلف برگزار می شود و موضوعاتی از جمله مسائل حقوقی و مالیاتی سمن ها و روش های تامین منابع مالی تشکل های جوانان، توسط اساتید شاخص کشوری تدریس می شود. 

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: در استان قزوین 54 تشکل مردم نهاد ویژه جوانان مجوز فعالیت خود را از اداره ورزش دریافت کرده اند که برای برخورداری همه سمن ها از این کارگاه آموزشی، تمامی سمن هایی که از سایر دستگاهها از جمله استانداری و بهزیستی نیز مجوز دریافت کرده اند بشرط فعالیت در حوزه جوانان می توانند در این رویداد شرکت کرده و از مباحث مطرح شده در آن برای تقویت توان مهارتی خود استفاده کنند.

اسلامی صدر اظهارداشت: از بیش از 100 تشکل و سازمان مردم نهاد فعال در حوزه جوانان دعوت شده است در این برنامه ورزشی شرکت کنند.

2353246

وی افزود: در مراسمی افتتاحیه این رویداد که صبح روز چهارشنبه برگزار خواهد شد مسئولان حوزه معاونت وزارت ورزش و جوانان حضور خواهند یافت.

اسلامی صدر اظهارداشت: رویداد «همنا» با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، معاونت امور جوانان و موسسه خیراندیشان جوان کوثر برگزار می شود و از سمن های علاقمند دعوت می کنیم در این رویداد مهم فرهنگی شرکت کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز