صدور ۱۴ پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی تکمیلی در استان قزوین

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۸:۳۷
کد خبر: ۱۴۰۴۷۵۱
صدور ۱۴ پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی تکمیلی در استان قزوین
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی هشت ماهه گذشته 14 پروانه بهره برداری در زمینه های مختلف کشاورزی در این استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید آبرودات مصلایی در این باره اظهار کرد: این تعداد پروانه های صادر شده با ظرفیت تولید53 هزار و 838 تن و جذب مواد خام کشاورزی 85 هزار و 995 تن صادر شده است.

مصلایی یادآور شد: برای اجرای این واحدهای تولیدی 2 هزار و 370 میلیارد ریال هزینه شده که با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای 281 نفر در منطقه فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروانه های بهره برداری در زمینه های بسته بندی تخم مرغ، بسته بندی عسل، تصفیه و بسته بندی کشمش، خوراک آماده طیور، آبزیان ، فرآوری زیتون، سردخانه بالای صفر و کمپوست گیاهی است.

مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین طی همین بازه زمانی۳۳ جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۴۷۲ هزار و ۹۰۸ تن و جذب مواد خام ۷۶۴ هزار و ۹۷۰ تن می باشد.

وی اظهار داشت: برای احداث این واحدهای تولیدی بیش از ۲۲ هزار و ۷۷۹میلیارد ریال هزینه خواهد شد که با تاسیس آنها اشتغال برای یک هزار و ۱۷۷ نفر ایجاد می شود.

مصلایی افزود: جوازهای تاسیس صادر شده در زمینه های سیب زمینی نیمه آماده منجمد، سردخانه دو مداره، انواع میوه خشک، روغن خام زیتون، روغنکشی زیتون، بسته بندی مواد غذایی، خوراک آماده طیور و فرآوری و کنسرو زیتون است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز