بانوان خیر مدرسه ساز تاکنون ۱۳۳۰ مدرسه ساخته اند

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۳:۱۰
کد خبر: ۱۴۰۸۳۸۶
بانوان خیر مدرسه ساز تاکنون ۱۳۳۰ مدرسه ساخته اند
رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز کشور گفت: تاکنون از سوی بانوان خیر مدرسه ساز ۱۳۳۰ واحد آمورشی در سراسر کشور احداث شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ خدیجه نیزاری رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز کشور در خصوص نقش خیرین مدرسه ساز در تعلیم و تربیت گفت: باید از خود سوال و تفکر کنیم خداوند بر چه مبنا و هدفی به ما انسانها هستی بخشیده است؟ ما که در بهشت بودیم و از نعمتهای خدا استفاده می کردیم چرا به دنیای پراز فراز و نشیب، درد و رنج و سختی و گرفتاری آمدیم.

3333

نیزاری تصریح کرد:به فرموده خداوند در قرآن انسانها برای آزمایش و بروز استعدادهای خود به دنیا آمده اند تا جانشین خدا در زمین باشند و آنچنان کرامتی به انسان داده که فرشتگان به انسان سجده کردند.

وی بیان کرد: خداوند قدرت تعلیم و تربیت به انسان داده و خیرین محترم مدرسه سازی که توفیق کار خیر را پیدا کرده اند در حقیقت هدف آفرینش را تحقق می بخشند تا انسانها جانشین خداوند در روی زمین باشند.

وی به نقش بانوان در عرصه مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: اولین معلم ما در واقع مادر است که راه رفتن، حرف زدن، محبت کردن و مهارتهای زندگی را به ما آموزش داد.

345

شش هزار بانوی خیر مدرسه ساز

نیزاری تصریح کرد: بانوان نیکوکار هم مدرسه می سازند و هم «مدرسه ساز» می سازند و امروز خوشبختانه ️در سطح کشور حدود ۶۰۰۰ بانوی مدرسه ساز داریم که در تعلیم و تربیت نقش آفرین هستند.

وی اظهارداشت: تاکنون ۱۳۳۰ مدرسه با تشویق شورای بانوان خیر مدرسه ساز در سطح کشور ساخته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز