سانحه رانندگی در شهر دانسفهان استان قزوین ۳ فوتی برجای گذاشت

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۳:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۸۸۳۰
سانحه رانندگی در شهر دانسفهان استان قزوین ۳ فوتی برجای گذاشت
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین گفت: تصادف خودرو نیسان با تاکسی پراید در ورودی شهر دانسفهان ۳ فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن اسماعیلی در این باره اظهارداشت: در ماموریتی که روز گذشته در ساعت ۱۳:۳۷ به مرکز ارتباطات فوریتهای پزشکی استان قزوین اعلام شد یک دستگاه خودروی نیسان با تاکسی پراید در محدوده جاده سه راه تختی به دانسفهان ورودی روستای طرویزک برخورد کرده اند که به سرعت سه دستگاه آمبولانس از پایگاههای ضیاءآباد، دانسفهان و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

اسماعیلی افزود: این حادثه ۶ مصدوم داشت که آمبولانس اول از شهر دانسفهان بعد از طی مسافت ۱۰ کیلومتری پس از شش (۶) دقیقه به محل حادثه رسید که متاسفانه سه مصدوم به علت شدت حادثه و جراحات وارده جان باختند.

وی بیان کرد: یک فوتی کودکی ۸ ساله ، فوتی دیگر آقایی ۴۵ساله سرنشین پراید و دیگری مرد ۴۸ ساله راننده نیسان بود که علیرغم تلاشهای کارشناسان فوریت های پزشکی به علت شدت جراحات و آسیب های وارده در صحنه حادثه فوت شدند. 

اسماعیلی یادآورشد: سه مصدوم دیگر که سرنشینان خودرو بودند با انجام اقدامات درمانی پیشرفته توسط کارشناسان فوریتهای پزشکی که در صحنه حادثه انجام شد به بیمارستان شفا تاکستان منتقل شدند. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین اظهارداشت: سه فوتی در صحنه حادثه توسط کارشناسان اورژانس تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز