فعالان اقتصادی نقش مهمی در انتقال پیام انقلاب اسلامی دارند

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۴۰۸۸۸۴
فعالان اقتصادی نقش مهمی در انتقال پیام انقلاب اسلامی دارند
فرماندار قزوین گفت: حوزه اقتصاد و فعالان اقتصادی نقش مهمی در انتقال پیام انقلاب اسلامی دارند که نادیده گرفته شده است، نباید فراموش کنیم که در حوزه تمدنی نقش اقتصاد و فعالان اقتصادی ویژه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس کاظمی در مراسم افتتاح دفتر بسیج تجار که در اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد، با بیان اینکه اصناف بسیجی مجاهدان حوزه اقتصاد هستند، تصریح کرد: بسیج امروز نقش اکسیری را دارد که به هر مسی بخورد آن را به طلا تبدیل می‌کند، واقعیت بسیج این است که این روزها نادیده گرفته می‌شود.

وی افزود: حوزه اقتصاد در هر تمدنی نقش پیشران را دارد و در انتقال پیام انقلاب اسلامی باید به این حوزه در حد اعلا توجه کرد، گاهی در انتقال مفاهیم گفتمان مقاومت و انقلاب می‌گویند باید از ظرفیت‌های مختلفی مانند ظرفیت اساتید، حوزه علمیه و دانشجویان استفاده کرد چرا که این ها میتوانند زبان گویای مفاهیم بلند انقلاب باشند.

photo_2022-12-10_09-52-04

فرماندار قزوین اظهار کرد: حوزه اقتصاد و فعالان اقتصادی نقش مهمی در انتقال پیام انقلاب اسلامی دارند که نادیده گرفته شده است، نباید فراموش کنیم که در حوزه تمدنی نقش اقتصاد و فعالان اقتصادی ویژه است.

وی بیان کرد: اقتصاد باید در فضا و اتمسفر بسیج قرار بگیرد تا به جایگاه شایسته کسب و نقش آفرینی کند، بسیج اصناف و بازاریان بزرگ اقدامات خوبی انجام دادند و شعار بسیج (ما می‌توانیم) را اجرایی کردند اما مورد توجه قرار نگرفته است.

کاظمی یادآور شد: در دهه 90 برنامه‌ها بر مبنای تصور ما نمی‌توانیم طراحی شده بود و نتیجه آن آسیب جدی به اقتصاد کشور بود، پیش‌بینی رشد اقتصادی 9 درصد شده بود اما با همین شعار، رشد منفی شد؛ رشد منفی نتیجه دور شدن از گفتمان بسیج بود.

وی خاطرنشان کرد: در این دهه بسیاری از عرصه های پیشران اقتصادی تعطیل شدند، چیزی که ما را از کارنامه و شناسانامه اقتصادی دهه 90 متفاوت می کند باور به همین گفتمان و شعار ما میتوانیم است، علی رغم همه تهدیدها و تحریم ها در مواردی که شعار ما میتوانیم مورد توجه قرار گرفت اقدامات بزرگی رخ داد.

photo_2022-12-10_09-52-05

فرماندار قزوین بیان کرد: افتتاح دفتر بسیج تجار در قزوین را به فال نیک میگیریم، قزوین فعالان اقتصادی بزرگی دارد که می توانند با تکیه بر شعار بسیج موفقیتهای چشمگیری کسب کنند، بخش خصوصی موثرترین نقش در افزایش رشد اقتصادی استان داشته است و همراهی آن در کنار بسیج اصناف میتواند گام های اقتصادی بزرگی برای قزوین رقم بزند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز