۸۵ درصد برنامه جهش تولید در دیمزارهای آوج محقق شده است

۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۹:۰۶
کد خبر: ۱۴۱۶۲۴۶
۸۵ درصد برنامه جهش تولید در دیمزارهای آوج محقق شده است
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از برنامه جهش تولید در دیمزارهای شهرستان آوج که ۲۲ هزار و ۳۰۰ هکتار تعیین شده تاکنون ۸۵ درصد برنامه کشت محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی برنا از قزوین؛ علی راه انجام در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح جهش تولید در دیمزارهای شهرستان آوج با بیان این مطلب افزود: این میزان تحقق برنامه کشت ۱۸ هزار و ۶۹۴ هکتار است.

وی تصریح کرد:  برنامه کشت شده شامل ۱۷ هزار و ۶۸۴ هکتار گندم ، ۹۳۱ هکتار جو ، ۲ هکتار نخود ، ۳۱هکتار علوفه (تریتیکاله)، ۳۶ هکتار گلرنگ و ۱۰ هکتار کاملینا است.

راه انجام با بیان اینکه برنامه جهش تولید در دیمزارها برای پنج دهستان و ۵۹ روستا در شهرستان آوج اجرایی شده گفت: ۲۴۶ کشاورز واقع در شهرستان آوج برای تحقق طرح جهش تولید در دیمزارها طرف قرارداد هستند.

این مسئول افزود: ۱۳ نفر از کشاورزان آوج برای دریافت ادوات کشت مستقیم معرفی شده اند و  هماهنگی لازم صورت گرفته تا بانک‌های عامل در این خصوص با کشاورزان همکاری لازم را داشته باشند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: در طرح جهش تولید در دیم زارهای شهرستان آوج یک هزار و ۶۹ هکتار کشت مستقیم (بدون شخم) نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز