توجه به غنی سازی اوقات فراغت جوانان جدی گرفته شود

۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۵:۳۹
کد خبر: ۱۴۱۸۱۷۶
توجه به غنی سازی اوقات فراغت جوانان جدی گرفته شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: توجه به غنی سازی اوقات فراغت جوانان با همکاری دستگاههای فرهنگی و آموزشی مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ جلسه ساماندهی امور جوانان روز دوشنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون جوانان و نمایندگان دستگاههای مرتبط در استانداری برگزار شد.

ابوالحسن کبیری در این جلسه اظهارداشت: باید تعریف یکسانی در حوزه اوقات فراغت داشته باشیم و برای تابستان که مخاطبان بیشترین فرصت را دارند برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: دوره جوانی از سنین ۱۸ تا ۳۵ سالگی تعریف شده و هر دستگاه باید برنامه خوبی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان داشته باشد.

photo_2023-01-02_14-21-47

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: کار در حوزه جوانان باید دقیق و منظم و توام با محتوای غنی باشد تا اثر لازم را ایجاد کند.

کبیری اظهارداشت: دستگاهها و سازمانها لازم است باید برای کارمندان جوان و فرزندان همکاران خود برنامه ریزی کنند.

وی گفت: آموزش ازدواج و مهارت های زندگی در زمان تحصیل به جوانان آموزش داده شود. و موضوعات کارگاهها کاربردی باشد. 

این مسئول بیان کرد: دشمن با سلاح رسانه تمام قد برای تهاجم فرهنگی وارد کار شده و وقتی رئیس جمهور یک کشور با فردی که وجهه حقوقی و بین المللی ندارد دیدار می کند و هیچ عرفی رعایت نمی شود نشان می دهد با همه توان وارد میدان شده اند.

وی اضافه کرد: سندتحول مردم توسط دولت ارائه شده و دشمن را نگران کرده و می ترسند شکوفایی اقتصادی رخ دهد و فوت مهسا امینی یک بهانه بود و فتنه ای که آغاز کردند ریشه در بدخواهی دشمنان دارد.

photo_2023-01-02_14-45-22

کبیری گفت: هنوز بساط نفوذ برچیده نشده و دشمنان وقتی می بینند که دولت دنبال مردمی سازی و خدمت به مردم است تهاجم را بیشتر می کند.

وی اضافه کرد: خداوند پشت نظام است و فتنه ها باطن افراد را نشان داد و همین سلبریتی ها ابزار نفوذ بودند و باطن خود را نشان دادند و فتنه ها دشمنان را آشکار کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز