پایگاههای هلال احمر استان قزوین برای خدمت رسانی در آماده باش کامل قرار دارند

۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۷:۱۲
کد خبر: ۱۴۲۳۰۵۹
پایگاههای هلال احمر استان قزوین برای خدمت رسانی در آماده باش کامل قرار دارند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تمامی پایگاه های جاده ای جمعیت هلال احمر آماده امدادرسانی و اسکان اضطراری در راه ماندگان در فصل زمستان هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ حکمت الله هاشمی در خصوص آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت اظهارداشت: با توجه به تغییرات شرایط جوی و بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان تیم های امداد ونجات این جمعیت در آماده باش کامل و پایگاههای امداد نیز در حال خدمت رسانی هستند.

photo_2023-01-15_11-54-13

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان قزوین با بهره مندی از ۱۵ تیم ثابت جاده ای و یک تیم کوهستان به همراه چهار تیم عملیاتی واکنش سریع، پایگاه امداد هوایی و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در خدمت شهروندان استان و مسافران است.

هاشمی بیان کرد: تمامی 15 پایگاه جاده ای جمعیت هلال احمر استان قزوین در آماده باش کامل است و همه پایگاه ها به وسایل گرمایشی و همچنین پتو و جیره غذایی مجهز هستند.

این مسئول تصریح کرد: در پایگاه های جمعیت هلال احمر قزوین ظرفیت اسکان در راه ماندگان برای حداقل ۵۰ نفر مهیا شده و در برخی پایگاه های محدوده گردنه ها این ظرفیت برای اسکان ۵۰۰ نفر نیز پیش بینی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: در روزهای اخیر خوشبختانه مسافر متوقف شده و در راه مانده نداشتیم ولی امشب با توجه به پیش بینی هواشناسی و برودت هوا و امکان کولاک جاده ای برای اسکان در راه ماندگان آمادگی داریم.

images (1)

هاشمی اظهار داشت: مسافران و رانندگان در صورت مواجه شدن با هر مشکلی در جاده های استان می توانند با شماره تلفن ۱۱۲  تماس گرفته و از خدمات امدادی و اسکان اضطراری نزدیک ترین پایگاه هلال احمر استفاده کنند.

وی از رانندگان و مسافران خواست حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت لزوم حتما زنجیر چرخ، لباس گرم و آذوقه به میزان کافی همراه داشته باشند و با احتیاط تردد کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز