امدادرسانی هلال احمر قزوین به مادر باردار گرفتار در برف

۱۴۰۱/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۴۲۳۸۵۲
امدادرسانی هلال احمر قزوین به مادر باردار گرفتار در برف
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با امداد رسانی بموقع از سوی تیم امداد و نجات هلال احمر استان یک مادر باردار از کولاک نجات یافت..

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین؛ حسین خوئینی در این زمینه اظهارداشت:  با توجه به بارش برف و نبود امکان تردد با خودروهای معمولی و اعلام شبکه بهداشت تاکستان و مرکز فوریت های پزشکی استان مبنی بر وخامت حال مادر بارداری در روستای «علنقیه» از مناطق شهرستان تاکستان  تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی و امداد به وسیله خودروهای کمک دار و تخصصی به این محل اعزام شد.

photo_2023-01-16_19-19-14 (2)

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات نرجه به همراه عوامل اورژانس پس از اعزام به محل و انجام اقدامات اولیه، این مادر باردار را به مرکز درمانی این شهرستان منتقل کردند.    

خوئینی بیان کرد: خوشبختانه حال عمومی مادر و فرزند خوب و مطلوب است.

 سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر، یاری رسان افراد نیازمند هستند و هموطنان عزیز در صورت نیاز به کمک امدادگران هلال احمر می توانند با شماره 112 تماس بگیرند.

photo_2023-01-16_21-01-11

وی گفت: در صورت نیاز به خدمات امدادگران جمعیت هلال احمر استان، در سریع‌ترین زمان تیم‌های امداد و نجات این جمعیت به محل مورد نظر اعزام می شوند تا یاری رسان نیازمندان در مواقع سخت و دشوار باشند.     

انتهای پیام                              

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز