شرکت نیرو محرکه با اداره فنی و حرفه ای استان قزوین همکاری می کند

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۴۲۵۳۹۷
شرکت نیرو محرکه با اداره فنی و حرفه ای استان قزوین همکاری می کند
پیش نویس همکاری اداره فنی و حرفه ای استان قزوین با شرکت نیرو محرکه تولید کننده گیربکس و قطعات خودرو برای افزایش مهارت نیروها تهیه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید محمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین و جمعی از کارشناسان حوزه آموزش در صنایع از شرکت نیرو محرکه تولید کننده گیربکس و قطعات خودرو در شهر صنعتی البرز بازدید کردند. 

حجت الاسلام سید محمود عرب در نشستی با مدیران ارشد این شرکت اظهارداشت: برای هم افزایی در مجموعه نیرومحرکه در راستای استفاده از ظرفیتهای موجود برای برون رفت از مشکلات صنایع در تامین نیروی انسانی ماهر طرح های متعددی اجرایی شده است که می تواند موثر باشد.

وی بیان کرد: تاسیس مرکز جوار کارگاهی، آموزش در محیط کار واقعی، طرح های نخلستان و کهاد از کارهای خوبی است که هر کدام با دستاوردهای خوبی که داشته توانسته به رفع مشکلات صنعت و ایجاد اشتغال برای جوانان و مهارت افزایی تیروی کار کمک کند.

عرب افزود: در خصوص مصوبه بخشودگی مالیاتی خیرین مهارتی دعوت می کنیم برای تجهیز کارگاه های مراکز آموزشی و سرمایه گذاری در حوزه مهارتی همکاری بیشتری صورت گیرد.

وی یادآورشد: از محل این مصوبه می توان با صرفه جویی در هزینه های آموزشی ظرفیت بیشتری برای فعالیت آموزشی صنایع استان را آزاد کرد.

در پایان پیش نویس تفاهم نامه همکاری های مشترک برای مطالعه و اعلام نتیجه به معاونت منابع انسانی شرکت نیرو محرکه ارائه شد.  

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز