دستاوردها و نقاط قوت نظام در دهه فجر برای مردم تبیین و بازگو شود

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۵:۱۴
کد خبر: ۱۴۲۵۷۷۶
دستاوردها و نقاط قوت نظام در دهه فجر برای مردم تبیین و بازگو شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: برای خنثی شدن توطئه دشمنان در ایام دهه فجر بایستی دستاوردها و نقاط قوت نظام اسلامی برای مردم بازگو و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ جلسه هماهنگی کمیته های ستاد دهه فجر استان قزوین عصر شنبه به ریاست ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزار شد.

ابوالحسن کبیری در این نشست اظهارداشت: دشمن کاملا محاسبه شده و با عزم جدی و بکار گرفتن همه امکانات رسانه ای و تبلیغی وارد کارزار جنگ ترکیبی و فرهنگی شده تا به ارکان نظام و باورها آسیب برساند.

photo_2023-01-21_17-59-32

وی بیان کرد: امروز افراد نشان دار را هم وارد میدان کرده اند تا به زعم خود فتنه اخیر را به نتیجه برسانند و یک جنگ ترکیبی تمام عیار را به نظام تحمیل کنند.

کبیری تصریح کرد: باید ما هم با همه توان خود برای خنثی شدن نقشه دشمن وارد کارزار شویم و در بهمن ماه تمام برنامه های محوری دهه فجر متکی بر نقاط قوت انقلاب باشد.

وی گفت: اقدامات دولت در راستای محرومیت زدایی و عدالت محوری و تحقق شعار « ایران قوی و مردمی بودن» را باید عملیاتی کنیم و دستاوردهای نظام را به گوش مردم برسانیم و فرمانداران و مدیران اجرایی در کنار نیروهای استانداری برای تبیین اقدامات دولت وارد کار شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: باید بتوانیم اقدامات دولت و نظام را در این ایام بخوبی تبیین کرده و با دشمن مقابله کنیم و از کارزار عقب نمانیم.

کبیری گفت:خنثی سازی عملیات دشمن، تقویت نهادها و تعامل دستگاهها با هم، دوری از اختلاف و نگاه های سیاسی ،توجه به امید آفرینی در این شرایط بسیار اهمیت دارد.

photo_2023-01-21_17-58-39

این مسئول اظهارداشت: در فضای مجازی اعلام کرده بودند که کار انقلاب تا اسفند ماه تمام است و ما باید از این شعار برای مفتضح کردن دشمن بخوبی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: امروز که بدخواهان از به خیابان آوردن مردم نا امید شده اند با دستاویز قرار دادن منافقین و به میدان آوردن این افراد شکست خورده می خواهند ماه بهمن را با تخریب و آتش تحت تاثیر نقشه های خود قرار دهند و از آتش زدن تبلیغات مردمی و بنرها و تابلوهای سردرب ادارات نیز خودداری نخواهند کرد که این رویکرد نشان می دهد در استیصال کامل هستند زیرا آتش زدن و شیشه شکستن که هنر نیست اما دشمن آن را دستاویز می داند.

کبیری افزود: حفظ آرامش روانی و ایجاد درک واقع بینانه در خصوص شرایط کشور برای مدیران یک الزام است و انتظار داریم هر اداره خدمات خود را به مردم بازگو کرده و در رسانه ها خدمات را برجسته کنند. 

وی اظهارداشت: تقویت ارتباط مسئولان با مردم و مشارکت دادن آنها در جشن های انقلاب جدی گرفته شود.

photo_2023-01-21_17-59-19

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: دولت سیزدهم سند تحول دولت را برای اولین بار منتشر کرد که این کار دشمن را نگران کرد و وقتی دیدند دولت با برنامه جلو آمده فشار خود را بیشتر کردند و بدون تردید اگر اجازه می دادند با آرامش کار کنیم شرایط بسیار بهتر بود.

کبیری اظهارداشت: همه باید هوشمندانه رفتار کرده و با رفع نقاط ضعف خود با ارتباط دو سویه با مردم برای امید آفرینی اقدام کنیم.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز