برنامه های دهه فجر امسال در سه محور اساسی اجرا می شود

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۵:۵۸
کد خبر: ۱۴۲۵۷۸۷
برنامه های دهه فجر امسال در سه محور اساسی اجرا می شود
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مراسم ویژه دهه فجر امسال در سه محور تبیین و روشنگری، تبلیغات محیطی و برنامه های میدانی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ جلسه هماهنگی مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر استان عصر شنبه به ریاست ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام علی شهسواری در این جلسه اظهارداشت: ستاد دهه فجر از دی ماه فعال شده و کمیته های ۲۵ گانه را تشکیل داده ایم و ستادهای شهرستانی نیز در این هفته فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم با تلاش مضاعف اعضای کمیته ها در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم رسالت خود را در پاسداری از آرمانهای امام و شهدا ادا کنیم.

photo_2023-01-21_17-59-32

شهسواری تصریح کرد: دشمن امروز با همه توان پای کار است و هر روز توطئه می کند و انقلاب هز چقدر پیشرفت بیشتری دارد این دسیسه ها بیشتر می شود لذا همه ما وظیفه داریم در ایام دهه فجر امسال هر چه در توان داریم پای کاربیاوریم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهارداشت: امسال باید به دهه فجر نگاه متفاوتی داشته باشیم و بدانیم شرایط ویژه ای داریم و اگر یک نشریه فرانسوی سردمدار اهانت به مرجعیت شده باید ما هم با همه توان وارد صحنه شویم و با اتکا به مردم با بصیرت و شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان جواب کوبنده دهیم.

شهسواری اضافه کرد: با هم افزایی و تدبیر می توانیم دلها را بهم نزدیک کنیم تا برنامه های خوبی اجرا شود.

این مسئول فرهنگی یادآورشد: شعار محوری امسال« ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» تعیین شده و کمیته های ۲۵ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان فعال شده و امسال پیشنهاد کردیم کمیته مردمی سازی برنامه ها نیز فعال شود تا از ظرفیت مردم بیشتر استفاده کنیم.

شهسواری گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر مردمی شدن برنامه هاست و در استان این رویکرد را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در سه حوزه در استان این فعالیت و برنامه ریزی را عملیاتی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تبیین اهداف انقلاب اسلامی از سوی دستگاههای فرهنگی و تبلیغاتی باید جدی گرفته شود و انتظار داریم مدیران سازمان تبلیغات اسلامی ، آموزش و پرورش و صدا و سیما با تشکیل حلقه های صالحین در این زمینه جدی تر عمل کنند.

photo_2023-01-21_17-58-39

شهسواری در ادامه بیان کرد: همه برنامه ها بایستی در سه محور اساسی عملیاتی شود که تلاش در حوزه تبیین و روشنگری از سیاستهای راهبردی است.

وی گفت: همچنین حوزه بصری و تصویری و تبلیغات دهه فجر باید در دستور کار باشد و فضای ادارات در این ایام بخوبی تزیین شود و در کنار آن برنامه های میدانی نیز در اولویت قرار گیرد.

شهسواری اضافه کرد: در کنار صدها عنوان برنامه متنوع که در دهه فجر اجرا می شود چند برنامه مهم نیز به صورت محوری تدارک دیده شده که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی اظهارداشت: برنامه ها از ۱۲ بهمن برنامه ها بصورت نمادین آغاز می شود که نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان ها، جشن سالروز ورود امام به کشور، گلباران مزار شهدا، برنامه میهمانی لاله ها و راهپیمایی ۲۲ بهمن بعنوان سرفصل برنامه ها در این ایام تدارک دیده شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز