مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاههای استان قزوین فردا برگزار می شود

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۳:۵۰
کد خبر: ۱۴۲۷۷۲۸
مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاههای استان قزوین فردا برگزار می شود
مدیر روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاههای استان از فردا در بویین زهرا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ جواد باباحبیب در این باره اظهارداشت: مسابقات پرورش اندام در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، گمیز کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیتنس اسپرت، فیتنی استایل فیتنس ماسل، قهرمانی باشگاه های استان در استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این رقابتها به میزبانی شهرستان بوئین زهرا با شرکت  ورزشکارانی از اقصی نقاط استان در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ بهمن ماه در سالن تختی شهر بوئین زهرا برگزار خواهد شد.

photo_2023-01-25_16-22-58

بابا حبیب تصریح کرد: این دوره از مسابقات تحت عنوان «بوئین کلاسیک» با حضور چهره های برجسته پرورش اندام استان و کشور همچنین تیم قدرتمند داوری متشکل از قهرمانان ملی و بین المللی در بویین زهرا برگزار می شود.

وی یادآورشد: همچنین مسئولان اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان بوئین زهرا و اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین زیرمجموعه کمیته های استان و ارکان زیرمجموعه هیئت بدنسازی شهرستان در این رویداد ورزشی شرکت می کنند.

مچ اندازی

مدیر روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: در این رقابت ها  به نفرات اورال یا قهرمان قهرمانان مبلغ ۳۰ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق می گیرد.

وی اظهارداشت: مسابقات بزرگ مچ اندازی آقایان نیز در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روز پنجشنبه در شهر ضیاء آباد برگزار می شود و به قهرمان مسابقات چهار میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می شود.

در پایان این مسابقات از تمامی پیشکسوتان،داوران و مسئولین حاضر در سالن مسابقات تقدیر می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز