پرداخت ۴۵ هزار فقره تسهیلات توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۶:۴۹:۵۲
کد خبر: ۱۴۲۸۱۶۱
پرداخت ۴۵ هزار فقره تسهیلات توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان قزوین گفت: در سال جاری 45 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 2100 میلیارد تومان در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین، کاوه نایینی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان قزوین در جمع اصحاب رسانه شهرستان آبیک با اشاره به اهمیت توجه به لزوم گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه اظهار داشت: 13 شعبه فعال بانک قرض الحسنه مهر در استان قزوین فعال شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به میزان 21 هزار میلیارد ریال در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

نائینی با اشاره به اجرای طرح مهریار در استان قزوین و لزوم گسترش آن در شهرستان آبیک تصریح کرد: با وجود دو شهرک صنعتی اجرای این طرح می‌تواند در راستای کمک به کارگران و کارمندان و بخش تولید نیز موثر باشد.

 مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان قزوین یادآورشد: این طرح با هدف افزایش رفاه پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها طراحی شده و در حال اجراست و به همین منظور اگر سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها حقوق کارمندان، کارکنان و کارگران خود را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت کنند، می‌توانند بین یک تا پنج درصد میزان کل حقوق پرداختی را در قالب وام قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد در اختیار کارکنان خود قرار دهند.

5426132

این مسئول گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در قزوین درصدد است میزان تسهیلات پرداختی خود را تا پایان سال جاری به 60 هزار فقره برساند.

وی بیان کرد: منابع این بانک امسال به بیش 36 هزار میلیارد ریال رسیده که بیش از هفت درصد نقدینگی استان را شامل می شود و جایگاه ششم بانکی را در استان از نظر منابع کسب کرده ایم.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان قزوین اظهارداشت: خدمات الکترونیکی این بانک به روز است و به سمت الکترونیکی شدن کامل گام برداشته ایم که اقداماتی در این راستا صورت گرفته به طوری که تمام عملیات بانکی به صورت غیرحضوری و بدون استفاده از کاغذ و از طریق همراه بانک قابل انجام است که این طرح به محیط زیست نیز کمک کرده است.

نائینی با اشاره به اجرای مجدد طرح کالا کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این طرح با هدف حمایت از کالای ایرانی و کمک به اشتغالزایی اجرایی شده و با استقبال روبرو شده است.

وی تصریح کرد: با این کالاکارت مشتریان امکان خرید از 900 فروشگاه در سطح استان را دارند و با مراجعه به سایت می‌توانند کالای مورد نظر خود را تا سقف 100 میلیون تومان خریداری کنند.

نایینی اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه مسئولیت های اجتماعی نیز با جدیت و پر رنگ وارد مشارکت شده و  15 درصد تسهیلات این بانک در این حوزه از جمله تسهیلات ازدواج، همکاری در طرح شهید سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

وی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات به مددجویان پیشگام است به طوری که امسال 400 فقره تسهیلات به مبلغ 320 هزار میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است.

این مسئول تصریح کرد: همچنین 70 فقره تسهیلات به مبلغ 65 هزار میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی و 192 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنیاد برکت پرداخت شده است.

نایینی در پایان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در خصوص رواج قرض الحسنه در جامعه، اظهار داشت: در این راستا به دنبال اجرای برنامه زنگ قرض الحسنه در مدارس و فرهنگ سازی برای ترویج این سنت حسنه در استان هستیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز