واحد۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی با ۲۵۰ مگاوات به مدار تولید بازگشت

۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۴۳۸۴۱۲
واحد۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی با ۲۵۰ مگاوات به مدار تولید بازگشت
مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی گفت: واحد شماره 2 بخاری نیروگاه شهید رجایی پس از انجام تعمیرات اساسی با ظرفیت 250 مگاوات دوباره به مدار تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ابوالفضل موتابها در خصوص انجام فعالیت های تعمیرات اساسی واحد شماره 2بخاری و بازگشت  دوباره آن به مدار تولید اظهار کرد: این واحد که به منظور انجام تعمیرات اساسی از مدار تولید برق خارج شده و در دست تعمیرات قرار گرفته بود، پس از حدود 100 روز و با انجام فعالیت های مختلف تعمیراتی، به شبکه سراسری تولید برق پیوست. 

مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی در تشریح فرآیند تعمیرات واحد 250 مگاواتی شماره 2 بیان کرد: تعمیرات اساسی این واحد در حوزه های مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق، از سوی متخصصان نیروگاه به انجام رسید که در حوزه مکانیک، تعمیرات اساسی توربین، ژنراتور و سیستم تحریک، تعمیرات اساسی سیستم هیدرولیک، تعمیرات اساسی انواع والوهای اصلی، رفع نشتی از والوها، تعمیر اساسی بویلر فید پمپ، تعویض لوله های فاینال رهیت بویلر و ... بخشی از فعالیت هایی بود که در این حوزه انجام گرفت.  

موتابها افزود: در امورهای الکتریک و ابزار دقیق هم متخصصان این حوزه ها فعالیت های گسترده ای در جهت آمادگی این واحد انجام دادند که بازدید از ترانسفورماتورها، بازدید و تعمیر الکتروموتورهای 6/6 کیلوولت و 400 ولت، بازدید و تست انواع کارت های ابزاردقیقی، بازدید و سرویس کاری انواع بریکرها، مونتاژ و دمونتاژ تجهیزات ابزاردقیقی واحد به هنگام انجام فعالیت های تعمیرات مکانیکی و...گوشه ای از اقدامات این امورها بود که به انجام رسید. 

موتابها در پایان از تلاش همه کارکنان حوزه های بهره برداری، تعمیرات، بازرگانی، مالی و پشتیبانی، حراست، روابط عمومی، معاونت مهندسی و برنامه ریزی، ایمنی و ... که در انجام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی و بازگشت دوباره این واحد به مدار تولید برق، نقش داشته اند تقدیر و تشکر کرد. 

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز