نمایشگاه کالاهای اساسی در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افتتاح شد

۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۰:۱۶
کد خبر: ۱۴۴۶۵۳۹
نمایشگاه کالاهای اساسی در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افتتاح شد
نمایشگاه کالاهای اساسی با حضور سرپرست جهاد کشاورزی و فرماندار قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ روز پنجشنبه در مراسمی با حضور محمدحسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، عباس کاظمی فرماندار و معاونان و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی نمایشگاه کالاهای اساسی در سازمان جهاد کشاورزی قزوین گشایش یافت.

photo_2023-03-09_18-53-26

این نمایشگاه با ۲۴ غرفه شامل کالاهای اساسی و ضروری و اقلام غذایی از ۱۸ تا ۲۸ اسفندماه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برپاست.

در این نمایشگاه کالاهای اساسی و ضروری شامل روغن نباتی، برنج، شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ، خرما، ماهی ماکارونی، کنسرویجات، رب گوجه فرنگی، آجیل، شیرینی، کیک، کلوچه، شکلات و انواع نوشیدنی‌ها و لبنیات و حبوبات توزیع می شود.

محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: کالاهای مشمول عرضه در نمایشگاه در ۲ گروه طبقه بندی شده اند که گروه اول شامل کالاهای اساسی و ضروری مانند

photo_2023-03-09_18-53-27

روغن نباتی، برنج، شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ، خرما، ماهی و صیفی جات (سیب زمینی پیاز انواع میوه، پرتقال و سیب) است.

عطایی تصریح کرد: کالاهای دسته دوم شامل سایر اقلام غذایی مانند ماکارونی، کنسرو، رب گوجه فرنگی، آجیل، شیرینی، کیک، شکلات و انواع نوشیدنی‌ها و لبنیات و حبوبات تقسیم بندی شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآورشد: عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه با هدف تامین اقلام خوراکی مورد نظر شهروندان برای نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان برپا شده و با توجه به قیمت مناسب آن می‌تواند به تعادل بخشی عرضه و تقاضا در بازار کمک کند.

photo_2023-03-09_18-53-26 (2)

این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ دایر است و شهروندان می‌توانند برای خرید به  سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از درب خیابان شهید عباسپور مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما