توجه به نواحی منفصل شهری و کم برخوردار در اولویت اجرای طرح های عمرانی است

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۵:۰۸
کد خبر: ۱۴۵۰۳۷۷
توجه به نواحی منفصل شهری و کم برخوردار در اولویت اجرای طرح های عمرانی است
شهردار قزوین گفت: در راستای توزیع متوازن امکانات شهری، توجه به نواحی منفصل شهری، کم برخوردار و مناطق جنوب در اولویت اجرای طرح های عمرانی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت روز شهردار در مراسمی با حضور نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، سعیدی کیا رئیس اسبق بنیاد، لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، صباغی، شهردار، علی شعبانی رئیس کل دادگستری، قلی نواز مدیرعامل هلدینگ توسعه مسکن تهران، رجحانی معاون عمرانی استانداری قزوین و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بهره برداری از شش طرح عمرانی شهرداری قزوین آغاز شد.

photo_2023-03-18_14-48-58

مهدی صباغی در این مراسم که امروز شنبه در برج تجارت قزوین برگزار شد اظهارداشت: خدمت به مردم و ایجاد امید و نشاط در میان شهروندان را رسالت خود می دانیم و بدون جنجال رسانه ای تلاش می کنیم کارهای نیمه تمام را تکمیل کرده و با تعریف پروژه های جدید برای رفاه مردم همت کنیم.

صباغی تصریح کرد: در شهر قزوین تعداد 79 پروژه نیمه تمام داریم که تلاش می کنیم تا هشتم اردیبهشت در روز شورا این طرح ها را تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم.

وی گفت: بسیار خرسندیم که امروز شش پروژه مهم عمرانی به مرحله بهره برداری می رسد که امیدواریم شاهد رضایت شهروندان باشیم و گامی در مسیر رفاه شهری برداشته شود.

شهردار قزوین یادآورشد: برای اولین بار استفاده از پهباد در مدیریت شهری را عملیاتی کردیم و با این ابزار می توانیم مشخصات همه ساختمان های مورد نیاز از جمله ارتفاع، زیربنا، مساحت زمین؛ تخلف ساختمانی را جمع آوری کرده و با کمترین میزان مراجعه بتوانیم اقدام کنیم.

photo_2023-03-18_14-49-13

وی افزود: توجه به مناطق کم برخوردار و منفصل شهری در اولویت اجرای طرح های عمرانی شهرداری قرار دارد تا با توزیع متوازن امکانات بتوانیم عدالت اجتماعی را برقرار کنیم.

صباغی یادآورشد: احداث فرهنگسرا در منطقه هادی آباد و ایجاد پاتوق محله در شهرک دانش و ساخت پل کمربندی ناصرآباد که سوانح متعددی در این محدوده داشتیم از طرح های ارزشمندی است که رضایت مندی مردم را بدنبال خواهد داشت.

شهردار قزوین اظهارامیدواری کرد با اجرای طرح های عمرانی بتوانیم مدیریت متوازن شهری را پیاده کرده و گامی در مسیر توسعه شهر قزوین برداریم.

photo_2023-03-18_13-36-54

در ادامه طرح های عمرانی شهرداری افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز