نیروهای فنی و عملیاتی صنعت برق استان قزوین درایام نوروز در آماده باش هستند

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۳:۰۲
کد خبر: ۱۴۵۱۰۶۱
نیروهای فنی و عملیاتی صنعت برق استان قزوین درایام نوروز در آماده باش هستند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: نیروهای توانمند فنی وعملیاتی صنعت برق استان در ایام تعطیلات سال نو با آماده باش کامل در خدمت مردم هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: به منظور حفظ پایداری شبکه برق در تمامی مناطق استان در ایام نوروز، اکیپ های فنی وعملیاتی برق استان در بخش‌های مختلف؛ حضوری فعال ومستمر خواهند داشت.

خواجه وند افزود: با توجه به اهمیت خدمت رسانی به مردم شریف استان و میهمانان گرامی، پرسنل صنعت برق در محل‌های کار خود حاضر خواهند بود تا پایداری شبکه برق  را حفظ کرده و در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی و غیرمترقبه؛ بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع آن اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز تمامی مجموعه‌های صنعت برق آماده خدمت رسانی به مشترکین هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل، شهروندان می ‌توانند از طریق تماس با سامانه فوریت های برق استان به شماره ۱۲۱ و نصب اپلیکیشن "برق من" درخواست های خود  را به همکاران شرکت توزیع برق استان، اطلاع دهند.

خواجه وند ضمن آرزوی سالی خوش و سرشار از سلامتی و شادکامی برای هموطنان گرامی یادآورشد: امیدواریم  شهروندان عزیز در سال جدید نیز با مصرف بهینه برق یاری رسان همکاران ما در صنعت برق باشند.

انتهای پیام

 

نظر شما